کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن لگو The Lego Movie 2014-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن لگو

خلاصه داستان

انیمیشن لگو The Lego Movie 2014، بر پایه اسباب بازی‌ های لگو ساخته شده و شخصیت اصلی داستان یک کارگر ساختمانی ساده به نام اِمِت است که پیشگویی شده از جهان در برابر رئیس‌جمهور تجارت که می خواهد تمام مردم را با کراگل (چسب قطره‌ای) متوقف کند، محافظت کند و...

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن لگو The Lego Movie 2014

انیمیشن لگو The Lego Movie 2014، یک انیمیشن اکشن ماجراجویی محصول مشترک کشورهای استرالیا، دانمارک و آمریکا به کارگردانی فیل لرد و کریستوفر میلر است. فیلمنامه را کارگردانان انیمیشن بر اساس داستان اسباب بازی های ساخت لگو به رشته تحریر در آورده اند. تهیه کنندگی انیمیشن را دان لین و روی لی برعهده داشته اند. The Lego Movie، اولین قسمت از یک فرانچایز با همین نام است که سه فیلم دیگر به نام های The Lego Ninjago  The Lego Batman Movie و Lego Movie 2: The Second Part را شامل می شود. هنرمندانی نظیر کریس پرت، ویل فرل، الیزابت بنکس، ویل آرنت، آلیسون بری، دیوید باروز و… از صداپیشگان این انیمیشن هستند.

 

نکات انیمیشن

انیمیشن لگو The Lego Movie 2014، به موفقیت‌ های انتقادی دست یافت. این انیمیشن با درآمد 468.1 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 60–65 میلیون دلاری خود به یک موفقیت تجاری رسید. این انیمیشن به دلیل نوع ساخت انیمیشن، داستان، کمدی، امتیاز و بازیگری صدا تحسین‌ شده است. شورای ملی نقد آمریکا The Lego Movie را یکی از ده فیلم انیمیشنی برتر سال 2014 نامید. این فیلم نامزد بهترین ترانه اصلی در 87 امین مراسم اسکار به علاوه سایر جوایز و افتخارات بسیار دیگر شد. تدوین و ویرایش این انیمیشن توسط کریس مک کی و دیوید باروز انجام شده است. موسیقی متن انیمیشن اثری از مارک مادرزباگ می باشد.

 

انیمیشن لگو The Lego Movie 2014 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Lego Movie 2014 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها