کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم موجین 1 افسانه گمشده -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی موجین 1: افسانه گمشده

خلاصه داستان

فیلم سینمایی موجین 1: افسانه گمشده، در مورد سه موجین (مهاجم مقبره) به نام‌های هو بای، وانگ کایجوان و شرلی یانگ است که بازنشسته شده و به نیویورک نقل مکان می‌کنند تا از بقیه زندگی خود لذت ببرند...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم موجین 1 افسانه گمشده 2015 Mojin: The Lost Legend

فیلم موجین 1: افسانه گمشده 2015 Mojin: The Lost Legend، این یک فیلم اکشن، ماجراجویی و درام محصول چین به کارگردانی ورشن می باشد. فیلمنامه این فیلم نیز توسط چیا لو چانگ، مویه ژانگ و کینان وانگ بر اساس رمان Ghost Blows Out the Light اثر مویه ژانگ نوشته شده است. بازیگرانی چون چن کوئن، بو هوانگ، شو کی، آنجلابی، ایوان لئون، دارنل وایت جونیور، عمر کریستین و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم موجین 1 افسانه گمشده، پس از اکران با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده منتقدان و مخاطبان مواجه شد، به طوری که برای داستان فانتزی، فیلمنامه، نحوه کارگردانی، بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب چن. کوئن و شو که، موسیقی متن و … و همچنین نحوه تدوین و تولید تحسین شد.

فیلم افسانه گمشده پس از حضور در بسیاری از جشنواره های بین المللی موفق به کسب 7 جایزه از جمله بهترین فیلم بین المللی، بهترین جلوه های ویژه، بهترین کارگردانی و بهترین گریم و طراحی لباس شد و نامزد 11 جایزه دیگر شد .

 

 

 

فیلم موجین 1 افسانه گمشده 2015 Mojin: The Lost Legend همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Mojin: The Lost Legend 2015 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها