کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم گرگ نوجوان Teen Wolf: The Movie 2023 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی گرگ نوجوان

خلاصه داستان

فیلم سینمایی گرگ نوجوان Teen Wolf: The Movie 2023 ، یک شرور وحشتناک ظهور کرده است، گرگ ها باری دیگر زوزه می کشند اما تنها یک گرگینه همانند اسکات مک‌کال می تواند هم عهدان و دوستان مورد اعتماد را برای نبردی در مقابل قوی ترین و کشنده ترین دشمن دور هم جمع کند...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم گرگ نوجوان Teen Wolf: The Movie 2023

فیلم گرگ نوجوان Teen Wolf: The Movie 2023، فیلمی اکشن، درام، فانتزی محصول آمریکا به کارگردانی راسل مولکاهی است. فیلمنامه این فیلم نیز توسط جف دیویس و … نوشته شده است. بازیگرانی چون هالند رودن، ایان بون، تایلر هوچلین، شلی هنیگ، کریستال رید، ست گیلیام، تایلر پوزی، کولتون هاینز، رایان کلی، دیلن اسپریبری، جی آر بورن و… در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

نکات فیلم

فیلم گرگ نوجوان Teen Wolf: The Movie 2023، دنباله ای بر مجموعه «گرگ نوجوان» محصول ام تی وی است که بین سال های 2011 تا 2017 پخش شد. اکثر بازیگران این مجموعه نیز نقش خود را در فیلم گرگ تانش حفظ کرده اند. این فیلم همچنین به عنوان نقطه شروع برای مجموعه تلویزیونی آینده Wolf Pack بر اساس رمانی به همین نام اثر Edo van Belkom خواهد بود.

 

 

فیلم گرگ نوجوان Teen Wolf: The Movie 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Teen Wolf: The Movie 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها