کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم قهرمانان Champions 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی قهرمانان

خلاصه داستان

فیلم سینمایی قهرمانان Champions 2023، در مورد یک مربی سابق بسکتبال به نام مارکوس است که پس از یک سری اشتباهات با حکم دادگاه مجبور می‌ شود تا تیمی از بازیکنان دارای معلولیت ذهنی را مدیریت کند. اما مارکوس به زودی متوجه می‌ شود که علی رغم تردیدهایش، این تیم می‌تواند فراتر از آنچه تصور می‌کرد، پیش برود و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم قهرمانان Champions 2023

فیلم قهرمانان Champions 2023، یک فیلم کمدی درام ورزشی آمریکایی است که توسط بابی فارلی کارگردانی شده است. فیلمنامه توسط مارک ریزو نوشته شده است. این فیلم یک بازسازی به زبان انگلیسی از فیلم اسپانیایی با همین نام در سال 2018 است. تهیه کنندگان این فیلم پل بروکس، اسکات نیمایر و جرمی پلاگر هستند. هنرمندانی نظیر وودی هارلسون، کیتلین اولسون، مت کوک، ارنی هادسون، چیچ مارین، مدیسون تولین و… در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم قهرمانان Champions 2023، نقدهای مختلف و مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و با فروش 19 میلیون دلار مواجه شد. تدوین و ویرایش فیلم توسط جولی گارس انجام شده است. موسیقی متن فیلم قهرمانان نیز اثری از مایکل فرانتی می باشد.

 

فیلم قهرمانان Champions 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Champions 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها