کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم لایل، لایل، کروکودیل Lyle, Lyle, Crocodile 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی لایل، لایل، کروکودیل

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی لایل، لایل، کروکودیل Lyle, Lyle, Crocodile 2022، لایل یک تمساح خانگی است که توسط همسایه‌ ای بداخلاق مجبور به نقل مکان به یک باغ وحش می‌ شود اما زمانی که لایل از باغ وحش آزاد می‌ شود پس از وقوع یک حادثه جان همسایه را نجات داده و به یک قهرمان تبدیل می‌شود که…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم لایل، لایل، کروکودیل Lyle, Lyle, Crocodile 2022

فیلم لایل، لایل، کروکودیل Lyle, Lyle, Crocodile 2022، یک فیلم خانوادگی ماجراجویی کمدی محصول کشور های آمریکا و انگلستان به کارگردانی ویل اسپک و جاش گوردون می باشد. فیلمنامه توسط ویلیام دیویس و برنارد وابر بر اساس یک کتاب کودکان با همین نام اثری از برنارد وابر به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی فیلم را هاچ پارکر، ویل اسپک و… برعهده داشته اند. هنرمندانی نظیر خاویر باردم، وینسلو فگلی، شان مندز، کنستانس وو، اسکات مک نیری، برت گلمن و… در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم لایل، لایل، کروکودیل Lyle, Lyle, Crocodile 2022، نقد های معمولا مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و اجرای خاویر باردم، تصاویر و اجرای خوانندگی مندز به عنوان لایل را تحسین کردند اما از داستان انتقاد کردند. این فیلم با درآمد 111 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل 50 میلیون دلار بودجه ی ساخت عملکرد خوبی داشت. تدوین و ویرایش فیلم توسط ریچارد پیرسون انجام شده است. موسیقی متن فیلم نیز اثری از متیو مارجسون، بنج پاسک و جاستین پاول به صورت گروهی می باشد.

 

فیلم لایل، لایل، کروکودیل Lyle, Lyle, Crocodile 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Lyle, Lyle, Crocodile 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها
    Avatar
    حسن خالقی | مارس 8, 2023
    0 | 0

    نظردادن بعد از دیدن فیلم انجام میشود . سپاسگزارم .