کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ماما 2013 Mama-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ماما

خلاصه داستان

فیلم سینمایی ماما Mama 2013، در مورد پدری به نام جفری است که پس از یک بحران مالی بزرگ به مرز جنون رسیده و کارکنان، شریک‌ها و همسرش را به قتل می‌رساند و دو دختر کوچکش به نام‌های ویکتوریا و لیلی را نیز به جنگل می‌برد تا آن‌ها را هم به قتل برساند اما اتفاقی نامعلوم ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ماما 2013 Mama

فیلم ماما 2013 Mama، یک فیلم ترسناک، هیجان انگیز و معمایی به کارگردانی اندی موشیاتی و نویسندگی اندی موشیاتی، باربارا موشیاتی و … می باشد. در فیلم ماما هنرمندانی چون جسیکا چستین، نیکولای کستر والدو، دنیل کش، مگان کارپنتیر، خاویر بات، جولیا چانتری و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

نکات فیلم

فیلم ماما 2013 Mama، پس از حضور در بسیاری از جشنواره های بین المللی، برنده 11 جایزه از جمله جایزه کیوان برای بهترین فیلم ترسناک شد و نامزد دریافت 19 جایزه دیگر از جمله نامزدی بهترین جلوه های ویژه و بهترین گریم شد.

این فیلم پس از اکران با نظرات مثبت بسیاری از منتقدان و مخاطبان مواجه شد و به دلیل جلوه های ویژه، چهره پردازی، بازی خوب، داستان جذاب، کارگردانی و فیلمنامه مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم بر اساس یک فیلم کوتاه آرژانتینی به همین نام محصول سال 2008 ساخته شده است.

 

 

 

 

فیلم ماما 2013 Mama همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Mama 2013 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها