کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ما یک روح داریم We Have a Ghost 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ما یک روح داریم

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی ما یک روح داریم We Have a Ghost 2023، پس از کشف این که خانه جدید کلوین توسط روحی به نام ارنست تسخیر شده‌ است، کوین یک کانال یوتیوب ایجاد می‌کند و روح و خانواده اش را در اینترنت مشهور می‌کند. با این حال زمانی که کوین و ارنست شروع به کشف حقیقت در مورد گذشته ارنست می‌کنند هدف سازمان سیا می‌شوند و...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ما یک روح داریم We Have a Ghost 2023

فیلم ما یک روح داریم We Have a Ghost 2023، یک فیلم کمدی درام و ماجراجویی آمریکایی به کارگردانی و نویسندگی کریستوفر لندون است. این فیلم بر اساس داستان کوتاه ارنست اثر جیف مناو 2017 ساخته شده است. تهیه کنندگی فیلم را مارتی بوون و دن هالستد برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر جاهی دی آلو وینستون، دیوید هاربر، آنتونی مکی، اریکا اش، نایلز فیچ و… در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

نکات فیلم

فیلم ما یک روح داریم We Have a Ghost 2023، با یک بودجه ی 51 میلیون دلاری ساخته شده است. تدوین و ویرایش فیلم را بن بودوین به انجام رسانیده است. موسیقی متن فیلم ما یک روح داریم نیز اثری از بیر مک کری می باشد.

 

فیلم ما یک روح داریم We Have a Ghost 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

We Have a Ghost 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها