کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم مبارز warrior 2011-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی مبارز

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی مبارز warrior 2011، تامی جوان ترین فرزند یک خانواده است که در تلاش است تا زیر نظر پدر بیمارش که قبلا یک بوکسور بوده است به تمرین یک نوع هنر رزمی تلفیقی بپردازد و در مسابقات شرکت کند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم مبارز warrior 2011

فیلم مبارز warrior 2011، یک فیلم اکشن درام ورزشی آمریکایی به کارگردانی گاوین اوکانر است. فیلمنامه را گاوین اوکانر و آنتونی تامبکیس بر اساس داستانی از کلیف دورفمن به رشته تحریر در آورده اند. تهیه کنندگان این فیلم گاوین اوکانر، دیوید میمران و… هستند. هنرمندانی نظیر تام هاردی، نیک نولته، جوئل ادگرتون، جنیفر موریسون، فرانک گریلو، کوین دان و… به نقش آفرینی در این فیلم پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم مبارز warrior 2011، اگرچه از نظر تجاری موفقیتی کسب نکرد اما نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد به طوری که نیک نولته برای جایگاه بهترین بازیگر نقش مکمل در مراسم جوایز اسکار نامزد شد. در کل این فیلم با بودجه ی 25 میلیون دلاری تنها به  فروش 23.3 میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کرد. تدوین و ویرایش فیلم توسط جان گیلروی، شان آلبرتسون، مت چیز و… به صورت گروهی انجام شده است. موسیقی متن فیلم مبارز نیز اثری از مارک ایشم می باشد.

 

فیلم مبارز warrior 2011 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

warrior 2011 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها