کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم مردن برای یک دلار dead for a dollar 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی مردن برای یک دلار

خلاصه داستان

فیلم سینمایی مردن برای یک دلار Dead for a Dollar 2022، در مورد یک شکارچی کهنه‌کار به نام مکس بورلاند (با بازی کریستف والتس) است که برای پیدا کردن همسر یک تاجر ثروتمند به نام ریچل کید، استخدام می‌شود. اما پس از اینکه مکس متوجه می‌شود ریچل به دلیل آزار و اذیت همسرش از دست او فرار کرده، بر سر یک دو راهی قرار می‌گیرد، اینکه کاری که برایش استخدام شده را به پایان برساند یا کنار بماند. درحالیکه مزدوران بی‌رحم و رقیب قدیمی‌اش به شهری که پناهگاه موقتی او است، نزدیک می‌شوند و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم مردن برای یک دلار dead for a dollar 2022

فیلم مردن برای یک دلار dead for a dollar 2022، یک اثر اکشن، وسترن، درام و هیجان‌انگیز محصول کانادا و آمریکا، به کارگردانی والتر هیل Walter Hill فیلمنامه این اثر نیز به ترتیب از مت هریس و والتر هیل به تحریر درآمده است. بازیگرانی چون ریچل بروزناهان، ویلم دفو، کریستف والتس، همیش لینکلیتر، بنجامین برت، گابریلا آلیسیا اورتگا، روکو ریز، اسکات پیت و سایرین در نقش‌های مختلف به تصویر کشیده شده‌اند. فیلم پس از حضور در جشنواره بین‌المللی Venice Film Festival، موفق شد نامزد دریافت جایزه Fanheart3 Award برای بهترین فیلم به کارگردانی والتر هیل شود.

 

 

فیلم مردن برای یک دلار dead for a dollar 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

dead for a dollar 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها