کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم مردی به نام اتو A Man Called Otto-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی مردی به نام اتو
episode
زبان اصلی (زیر نویس فارسی)
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی مردی به نام اتو A Man Called Otto 2022، در مورد یک مرد 60 ساله بداخلاق به نام اتو اندرسون (با بازی تام هنکس) است که وقتی همسرش می‌میرد و پس از 40 سال کار کردن، بازنشسته می‌شود، تصمیم به خودکشی می‌گیرد...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم مردی به نام اتو A Man Called Otto

فیلم مردی به نام اتو A Man Called Otto، یک اثر کمدی درام محصول مشترک آمریکا و سوئد در سال 2022 است، تحت کارگردانی مارک فورستر (Marc Forster) و با تولید مشترک شرکت‌های 2DUX²، Playtone، و SF Productions روانه بازار شد. فیلمنامه این اثر توسط دیوید مگی بر اساس رمان پرفروش «مردی به نام اوه» نوشته فردریک بکمن نگاشته شده است. بازیگرانی چون تام هنکس، ریچل کلر، مانوئل گارسیا رولفو، کامرون بریتون، کیلی هیمن، لاول شلی، مایک بیربیگلیا، کلی لامور ویلسون، و ماریانا تروینو در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

 

نکات فیلم

فیلم مردی به نام اتو A Man Called Otto، برای اولین بار در 25 دسامبر 2022 توسط کلمبیا پیکچرز و سونی پیکچرز انترتینمنت در برخی سینماهای آمریکا به نمایش درآمد و سپس در 13 ژانویه 2023 به طور گسترده‌ای اکران شد. داستان فیلم در مورد اتو می یاشد مردی تنها و بدخلق که تنها سرگرمی‌اش انتقاد از همسایگان است. این فیلم دومین اقتباس سینمایی از رمان «مردی به نام اتو» نوشته فردریک بکمن است، که اولین اقتباس آن تحت عنوان «مردی به نام اوه» (A Man Called Ove)، ساخته هانس هولم در سال 2015 منتشر شده بود.

 

 

 

فیلم مردی به نام اتو A Man Called Otto همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

A Man Called Otto 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها