کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




تیزر مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی Spider Man: Across the Spider Verse
مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی Spider Man: Across the Spider Verse-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی

خلاصه داستان

در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse 2023، مرد عنکبوتی به همراه گون استیسی (زن عنکبوتی) تیمی جدید تشکیل داده تا با یک شرور قدرتمند روبرو شوند. آن‌ها همراه با هم برای ماجراجویی به نقاط مختلف جهان سفر کرده و…

درباره فیلم

Spread the love



مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی Spider Man: Across the Spider Verse

مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی Spider Man: Across the Spider Verse، یک فیلم ابرقهرمانی انیمیشنی آمریکایی سال 2023 است که شخصیت مایلز مورالس/اسپایدرمن از کمیک‌های مارول را به تصویر می‌کشد. فیلم به کارگردانی خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون و براساس فیلم‌نامه‌ای از فیل لرد، کریستوفر میلر که هر دو همچنین تهیه‌کننده هستند، و دیوید کالاهام ساخته شده است. شمیک مور صدای مایلز را ایفا کرده و در کنار هیلی استاینفلد بازی می‌کند. و بقیه صدا پیشگان اسکار آیزاک، عیسی رائه، جیک جانسون و ….

 

 

نکات انیمیشن

مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی Spider Man: Across the Spider Verse، توسط کلمبیا پیکچرز و انیمیشن سونی پیکچرز با همکاری مارول انترتینمنت تولید و توسط سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع شده است. این فیلم دنباله‌ای بر اسپایدرمن: به درون اسپایدر-ورس (2018) است و در یک مولتی‌ورس مشترک از جهان‌های موازی به نام اسپایدر-ورس جریان دارد.

 

 

مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی Spider Man: Across the Spider Verse همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Spider-Man: Across the Spider-Verse 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها