کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

مشخص شدن بازیگر زئوس و پوزیدون
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



به‌تازگی دیزنی و استودیوی قرن بیستم بازیگران نقش زئوس و پوزیدون در سریال Percy Jackson and the Olympians را انتخاب کرده‌اند.

 

 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به سریال Percy Jackson and the Olympians اضافه شده‌اند. ورایتی می‌گوید که لنس ردیک با سابقه بازی در سری فیلم جان ویک. سریال Resident Evil و سریال The Wire به‌همراه توبی استیونز با سابقه بازی در سریال Lost in Space و سریال Black Sails به‌عنوان بازیگر مهمان به جمع بازیگران سریال Percy Jackson اضافه شده‌اند. ردیک قرار است نقش زئوس و استیونز نقش پوزیدون را در سریال پرسی جکسون بازی کنند.

 

 

جیمز بابین، کارگردان آثاری چون فیلم The Muppets، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Percy Jackson را بر عهده دارد. جان استینبرگ، سازنده سریال Black Sails و سریال The Old Man به‌همراه ریوردن وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال پرسی جکسون را بر عهده گرفته است. جان استینبرگ در نقش شورانر نیز در سریال Percy Jackson and the Olympians نقش خواهد داشت. انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود.

 

 

این سریال لایو اکشن داستان یک پسر بچه ۱۲ ساله نیمه خدای امروزی به‌نام پرسی جکسون را روایت می‌کند. که به‌تازگی با قدرت‌های ماورالطبیعی خود آشنا شده و کنار آمده است. اما زئوس، خدای آسمان او را متهم به دزدین سلاح صاعقه، قدرتمندترین سلاح در دنیا می‌کند. اکنون پرسی جکسون باید در سراسر آمریکا برای یافتن دزد صاعقه سفر کند تا نظم را به المپوس بازگرداند و جلوی شروع یک جنگ تازه را بگیرد.

 

منبع : زومجی

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها