کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

ممنوع بودن کلمه زامبی توسط عوامل سریال Last of Us
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



یکی از عوامل ساخت سریال The Last of Us در گفتگوی اخیر خود درباره محدودیت خاصی برای کلمه زامبی و موارد دیگه که برای افراد حاضر در پشت صحنه ساخت این سریال مقرر شده بود، صحبت کرده است.

 

 

ابن بولتر، فیلمبردار چهار اپیزود از ۱۰ قسمت فصل اول سریال The Last of Us در مصاحبه اخیر خود با The Credits گفته که معرفی این اثر به‌عنوان یک سریال زامبی محور یا به‌طور کلی به کار بردن این کلمه برای کاراکترهای مرده‌ی متحرک این سریال در صحنه‌ی فیلم‌برداری به‌شدت منع شده بود. او در بخشی از اظهارات خود در اینباره می‌گوید:

 

“ما حق نداشتیم همان کلمه زامبی را روی صحنه به زبان بیاوریم. این کلمه برای ما مثل یک اصطلاع ممنوعه بود. ما به این کاراکترها آلوده یا مبتلا می‌گوییم و این سریال یک اثر زامبی محور نیست. البته که در اینجا هم تنش سازی‌ها و صحنه‌های ترسناک هیجان انگیز وجود دارند اما این اثر عمیقاً درباره شخصیت‌های آن است و مبتلایانی که در دنیای آن وجود دارند، صرفاً موانعی هستند که باید با آن‌ها مقابله کنند.”

 

“البته موضوعات زیادی وجود دارد که The Last of Us ارتباطی با آن‌ها ندارد. این یک فیلم زامبی محور کلیشه‌ای نیست؛ لست آف آس یک اثر پرسروصدای هالیوودی هم نیست که کلوز آپ همه در آن بی‌نقص و عالی باشد. در اینجا با یک دنیایی از طبیعت‌گرایی سینمایی مواجهیم که من واقعاً آن را حس می‌کنم.”

 

 

تیم سازندگان این سریال در قسمت پنجم The Last of Us با استفاده از پروتزهای واقعی روی بدن یک بدلکار، چنین چیزی را خلق کرده بودند. بری گور، طراح پروتز جلوه‌های ویژه‌ی این سریال اخیراً در گفت‌وگو با ورایتی گفته بود:

 

“ما یک کپی کامل از بدن این بدلکار را در اختیار داشتیم که پروتزهای متورم شده را با خاک رس روی آن مدلسازی کردیم. سپس آن را در یک قالب متشکل از فوم و لاتکس اسفنجی درآوردیم که بسیار سبک و کم وزن بود. سپس تیم جداگانه‌ای مسئول سرهم کردن کلیه قطعات از نیمه بالایی بدن گرفته تا سر، بازوها و پاها شدند و یک زیپ را تا پشت کمر تعبیه کردند که می‌توانستیم لباس را از این قسمت ببندیم. بعداً چین‌های قارچی مختلفی به این قسمت آویزان شدند تا زیپ‌ها و محل اتصالات را پنهان کنند.”

 

منبع : زومجی

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها