کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال ناکوی مقدس The Accidental Narco 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال نارکوی مقدس
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6

خلاصه داستان

در سریال ناکوی مقدس The Accidental Narco 2022، در کشور آمریکای جنوبی یک قاچاقچی مواد مخدر توجه سرویس اطلاعات ملی را به خود جلب کرده است. سرویس اطلاعاتی از یک کارآفرین معمولی کمک می گیرد که می خواهد ثروت خود را در سورینام به دست آورد اما در دنیای جنایات مواد مخدر سقوط می کند و...

درباره فیلم

Spread the love



سریال ناکوی مقدس The Accidental Narco 2022

سریال ناکوی مقدس The Accidental Narco 2022، یک سریال تلویزیونی اکشن جنایی و بیوگرافی کره‌ای به کارگردانی یون جونگ بین است. از نویسندگان سریال می توان به یون جونگ بین و کوون سونگ هوی اشاره کرد. این سریال از یک داستان واقعی به نام نارکوس اثری از کریس برانکاتو، کارلو برنارد و… الهام گرفته شده است. تهیه کنندگی سریال را کانگ میونگ چان و کو سو ران برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر ها جونگ وو، هوانگ جونگ مین، پارک هه سو، چو جائه هیون، یو یون سوک، چانگ چن و… در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات سریال

سریال ناکوی مقدس The Accidental Narco 2022، با نقد های مثبت منتقدان رو به رو شد و جوایز متعددی از جمله بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و… را در جشنواره های مختلف از آن خود کرد. این سریال با یک بودجه ی تولید 35 میلیارد پوندی ساخته شده است. موسیقی متن سریال ناکوی مقدس اثری از جو یونگ ووک می باشد.

 

 

سریال ناکوی مقدس The Accidental Narco 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Accidental Narco 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها
    Avatar
    وحید اصفهان | آگوست 22, 2023
    0 | 0

    بسیار عالی خیلی دنبال دوبله این سریال گشتم فقط شما داشتید ممنونم ازتون برای دانلود باید چیکار کنم