کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

نام اسپین‌آف سریال Citadel مشخص شد + اولین تصویر
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



citadel "نام اسپین‌آف سریال Citadel مشخص شد + اولین تصویر"

به دنبال موفقیت تجاری بی‌نظیر فصل اول سریال Citadel، نام اولین اثر از اسپین‌آف‌های متعددی که برای گسترش دنیای سریال Citadel در حال توسعه هستند، مشخص شد.

بعد از تنها یک ماه از انتشار فصل اول سریال Citadel (سیتادل)، شرکت آمازون علاوه بر ساخت فصل دوم این سریال کار بر روی یک اسپین‌آف از دنیای سریال Citadel را نیز آغاز کرده است؛ این اثر که Citadel: Diana (سیتادل: دیانا) نام دارد؛ از حضور ماتیلدا د آنجلیس، بازیگر ایتالیایی که پیش‌تر به خاطر ایفای نقش در سریال Undoing (فروپاشی) شناخته می‌شود، بهره می‌برد.

همچنین کمپانی آمازون تصویری مبهم از د آنجلیس در نقش اصلی سریال Citadel: Diana منتشر کرده است که در زیر می‌توانید تماشا یا دانلود کنید.

 "نام اسپین‌آف سریال Citadel مشخص شد + اولین تصویر"

سریال Citadel که توسط جاش اپلبام، برایان اُ و دیوید ویل خلق شده است؛ روایتگر داستان زندگی پر فراز و نشیب دو جاسوس به نام میسون کین با بازی ریچارد مدن و نادیا سینه با بازی پریانکا چوپرا جوناس است.

بر طبق گفته سازندگان، جهان این سریال از طریق اسپین‌آف‌هایی که وقایع آن‌ها هر یک در کشور جداگانه‌ای از جمله، آمریکا، هند، ایتالیا و مکزیک رخ می‌دهد، گسترش خواهد یافت. سریال Citadel: Diana روایتگر وقایع دنیای سیتادل در کشور ایتالیا خواهد بود.

هنوز جزئیات بیش‌تری از این اثر منتشر نشده است؛ با این حال انتظار می‌رود که سریال Citadel: Diana برای انتشار در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده باشد

منبع: گیم فا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها