کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم نجات آقای بنکس 2013 Saving Mr. Banks-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی نجات آقای بنکس

خلاصه داستان

فیلم سینمایی نجات آقای بنکس Saving Mr Banks 2013، در مورد نویسنده انگلیسی زبان اهل استرالیا به نام پاملا تراورس (با بازی اما تامسون) می‌باشد که در حالی که با اکراه با والت دیزنی (با بازی تام هنکس) ملاقات می‌کند، کسی که به دنبال اقتباس سینمایی از کتاب‌های مری پاپینز است و به دوران کودکی خود فکر کرده و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم نجات آقای بنکس 2013 Saving Mr. Banks

فیلم نجات آقای بنکس 2013 Saving Mr. Banks، یک فیلم بیوگرافی، کمدی، درام محصول ایالات متحده آمریکا، انگلستان و استرالیا به کارگردانی جان لی هنکاک می باشد. فیلمنامه این فیلم به طور مشترک توسط کلی مارسل و سو اسمیت نوشته شده است. بازیگران فیلم اما تامسون، تام هنکس، کالین فارل، پل جیاماتی و …

 

نکات فیلم

فیلم نجات آقای بنکس 2013 Saving Mr. Banks، بر اساس داستانی واقعی و با بودجه 35 میلیون دلاری ساخته شده است، برای اولین بار در 20 اکتبر 2013 در جشنواره فیلم BFI لندن انگلستان و پس از حضور در چندین فیلم به نمایش درآمد. فیلم برنده 13 جایزه از جمله بهترین بازیگر مرد با بازی تام هنکس، بهترین بازیگر زن با بازی اما تامپسون، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم سال و نامزد دریافت 74 جایزه شد.

نامزد جایزه اسکار برای بهترین موسیقی متن و نامزدی برای جایزه بهترین نوشته، بهترین بازیگر زن، بهترین طراحی لباس، بهترین بازیگر مرد، بهترین کارگردانی هنری، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلم شد.

 

 

فیلم نجات آقای بنکس 2013 Saving Mr. Banks همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Saving Mr. Banks 2013 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها