کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

نقش آفرینی مدس میکلسن در فیلم ترسناک جدید سازنده هانیبال
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



برایان فولر قرار است فیلم Dust Bunny را کارگردانی کند و مدس میکلسن قرار است در همکاری دوباره با فولر در این فیلم ترسناک به ایفای نقش بپردازد.

فولر و میکلسن پیش از این همکاری مشترکی با یکدیگر در سریال Hannibal داشتند و حالا دوباره قرار است در این فیلم ترسنک همکاری کنند. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Dust Bunny قرار است از ماه ژانویه ۲۰۲۳ (دی یا بهمن امسال) آغاز شود که علاوه‌بر کارگردانی، فولر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را نیز بر عهده داشته است. در هر حال هنوز تاریخی برای اکران فیلم Dust Bunny اعلام نشده است.

 

گفته می‌شود که این پروژه بازگشتی به فیلم‌های ترسناک خانوادگی دهه ۸۰ میلادی است. علاوه‌بر سریال Hannibal، میکلسن سابقه حضور در آثار دیگری چون فیلم Casino Royale، فیلم Clash of the Titans، فیلم The Three Musketeers، فیلم The Hunt، فیلم The Salvation، فیلم دکتر استرنج، فیلم Polar، فیلم Rogue One: A Star Wars Story، فیلم At Eternity’s Gate، فیلم Another Round، فیلم Riders of Justice و فیلم Chaos Walking را داشته است.

 

منبع : زومجی

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها