کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم نهنگ The Whale 2022 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی نهنگ

خلاصه داستان

فیلم سینمایی نهنگ The Whale 2022، در مورد یک معلم زبان انگلیسی گوشه گیر به نام چارلی است که با اضافه وزن شدید دست و پنجه نرم می‌ کند. در این میان چارلی تلاش می‌ کند تا با دختر نوجوان خود که از وی جدا شده بار دیگر ارتباط برقرار کند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم نهنگ The Whale 2022

فیلم نهنگ The Whale 2022، یک فیلم درام آمریکایی  به کارگردانی دارن آرونوفسکی می باشد. فیلمنامه توسط ساموئل دی هانتر بر اساس نمایشنامه ای با همین نام نوشته ی خودش به رشته تحریر درآورده است. تهیه کنندگی فیلم را جرمی داوسون، آری هندل و… برعهده داشته اند. هنرمندانی نظیر برندان فریزر، سیدی سینک، تای سیمپکینز، هونگ چاو، سامانتا مورتون، ساتیا سریدهران و… در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم نهنگ The Whale 2022، با درآمد 54.9 میلیون دلار در مقابل یک بودجه 3 میلیون دلاری به دلیل عرضه گسترده موفقیت زیادی کسب کرد. منتقدان بازی های بازیگران به ویژه بازی برندان فریزر، هانگ چائو و سیدی سینک  را تحسین کردند. برندان فریزر به عنوان بازیگر نقش اصلی جایزه اسکار، جایزه Critics’ Choice و جایزه SAG برای بهترین بازیگر را از آن خود کرد و هانگ چائو نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. در نهایت فیلم نهنگ جایزه اسکار بهترین آرایش و زیبایی را از آن خود کرد. تدوین فیلم را اندرو وایزبلوم انجام داده است. موسیقی متن فیلم نیز اثری از راب سیمونسن می باشد.

 

فیلم نهنگ The Whale 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Whale 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها
    Avatar
    هادی | نوامبر 28, 2023
    0 | 0

    من تا حالا از این سایت استفاده نکردم