کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم هابیت برهوت اسماگ 2013 the hobbit the desolation of smaug-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی هابیت: برهوت اسماگ
episode
(زبان اصلی - زیرنویس فارسی)
episode
(دوبله فارسی)

خلاصه داستان

فیلم سینمایی هابیت برهوت اسماگ، دورف ها (کوتوله ها) به همراه بیلبو بگینز و گندالف خاکستری، به سفر خود برای نجات اربور شهر مادری شان، که در تصرف اژدهایی بنام اسماگ است، ادامه می دهند. این در حالی است که بیلبو تحت تاثیر قدرت جادویی حلقه قدرت می باشد…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم هابیت برهوت اسماگ 2013 the hobbit the desolation of smaug

 فیلم هابیت برهوت اسماگ 2013 the hobbit the desolation of smaug، یک فیلم درام، ماجراجویی و فانتزی  محصول سال ۲۰۱۳ است که توسط پیتر جکسون کارگردانی شده و فران والش، فیلیپا بوینس، جکسون و گیلرمو دل تورو نویسندگی فیلمنامه آن را بر عهده داشته‌اند، بر اساس رمان ۱۹۳۷ هابیت نوشته جی. آر. آر. تالکین. گروه بازیگران شامل ایان مک‌کلن، مارتین فریمن، ریچارد آرمیتاژ، بندیکت کامبربچ، اوانجلین لیلی، لی پیس، لوک اوانز، کن استات، جیمز نسبیت و اورلاندو بلوم می‌باشد.

فیلم بیشتر نقدهای مثبتی دریافت کرد و در باکس آفیس جهانی ۹۵۹ میلیون دلار فروش داشت، که آن را به چهارمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۳ تبدیل کرد. این فیلم شمار زیادی از جوایز و تقدیرها را دریافت کرد؛ در مراسم جوایز اسکار هشتاد و ششم، برای بهترین ویرایش صدا، بهترین میکس صدا، و بهترین جلوه‌های بصری نامزد شد. قسمت نهایی این سه‌گانه، هابیت: نبرد پنج ارتش، در سال ۲۰۱۴ منتشر شد.

 

فیلم هابیت برهوت اسماگ 2013 the hobbit the desolation of smaug همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

the hobbit the desolation of smaug 2013 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها