کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم هابیت نبرد پنج سپاه 2014 The Hobbit: The Battle of the Five Armies-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی هابیت نبرد پنج سپاه
episode
(زبان اصلی - زیر نویس فارسی)
episode
(دوبله فارسی)

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی هابیت نبرد پنج سپاه، اورک ها، کوتوله ها، الف ها و مردم برای جنگ آماده می شوند. بیلبو می بیند که تورین دیوانه می شود و سعی می کند کمک کند. در همین حین، گندالف از زندان نکرومانسر نجات می‌یابد و نجات‌دهنده‌های او متوجه می‌شوند که گندالس کیست...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم هابیت نبرد پنج سپاه 2014 The Hobbit: The Battle of the Five Armies

فیلم هابیت نبرد پنج سپاه The Hobbit: The Battle of the Five Armies، یک فیلم ماجراجویی و فانتزی محصول ۲۰۱۴ است که توسط پیتر جکسون کارگردانی شده و فیلمنامه آن توسط فران والش، فیلیپا بوینس، جکسون و گیلرمو دل تورو بر اساس رمان ۱۹۳۷ هابیت نوشته جی. آر. آر. تالکین نوشته شده است. در این فیلم، کیت بلانشت، ایان هولم، کریستوفر لی، هوگو ویوینگ و اورلاندو بلوم، مارتین فریمن، ایان مک‌کلن، ریچارد آرمیتاژ، اوانجلین لیلی، لوک اوانز، لی پیس، بندیکت کامبربچ، کن استات، ایدان ترنر، دین او’گورمن، بیلی کانولی، گراهام مکتاویش، جیمز نسبیت، استیون فرای و رایان گیج بازی می‌کنند.

فیلم هابیت نبرد پنج سپاه The Hobbit: The Battle of the Five Armies، که دنباله‌ای برای هابیت: ویرانی اسماگ ساخته شده در سال ۲۰۱۳ است، آخرین قسمت از سه‌گانه هابیت می‌باشد و به عنوان دنباله‌ای برای سه‌گانه ارباب حلقه‌ها ساخته شده است. این آخرین فیلم ایان هولم قبل از درگذشتش در سال ۲۰۲۰ بود.

همچنین آخرین نقش حضوری کریستوفر لی بود، اگرچه او پس از مرگ خود در سال ۲۰۱۵ به عنوان صداپیشه در چندین فیلم دیگر نیز حضور داشت. این فیلم نظرات مختلط تا متوسطی از منتقدان دریافت کرد و با فروش ۹۶۲.۲ میلیون دلار در سراسر جهان، به دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۴ تبدیل شد. این فیلم جوایز و تقدیرهای متعددی دریافت کرد؛ در مراسم جوایز اسکار هشتاد و هفتم، برای بهترین ویرایش صدا نامزد شد.

فیلم هابیت نبرد پنج سپاه 2014 The Hobbit: The Battle of the Five Armies همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Hobbit: The Battle of the Five Armies 2014 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها