کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم هری پاتر و تالار اسرار 2 Harry Potter and the Chamber of Secrets-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی هری پاتر و تالار اسرار 2

خلاصه داستان

فیلم سینمایی هری پاتر و تالار اسرار 2 Harry Potter and the Chamber of Secrets، هری پاتر دومین سال تحصیلی اش را در مدرسه جادوگری هاگوارتز شروع می کند اما یک موجود اسرار آمیز در مدرسه در کمین اوست. صداهای شیطانی از دیوارها بگوش می رسند و حوادث وحشتناکی در هاگوارتز اتفاق می افتد...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم هری پاتر و تالار اسرار 2 Harry Potter and the Chamber of Secrets

فیلم هری پاتر و تالار اسرار 2 Harry Potter and the Chamber of Secrets، هری پاتر و تالار اسرار نام یک فیلم فانتزی محصول سال 2002 توسط برادران وارنر به کارگردانی کریس کلمبوس و با بازی دانیل رادکلیف در نقش هری پاتر، روپرت گرینت در نقش ران ویزلی و اما واتسون در نقش هرمیون گرنجر و … می باشد.

نکات فیلم

فیلم هری پاتر و تالار اسرار (Harry Potter and the Chamber of Secrets) به کارگردانی کریس کلمبوس و نویسندگی استیو کلاوس بر اساس رمانی به همین نام نوشته جی.کی. نورد ساخته شده است. تالار اسرار قسمت دوم از مجموعه فیلم های هری پاتر است که دنباله هری پاتر و سنگ جادو و قبل از هری پاتر و زندانی آزکابان است.

فیلم هری پاتر و تالار اسرار 2 Harry Potter and the Chamber of Secrets همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Harry Potter and the Chamber of Secrets 2002 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها