کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم

خلاصه داستان

فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2، آخرین قسمت از سری فیلم‌های هری پاتر، در جایی آغاز می شود که هری، رون و هرمیون به دنبال یافتن و نابود کردن سه هورکراکس باقی مانده ی ارباب تاریکی هستند...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2

فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2، فیلمی در ژانر فانتزی ماجرایی به کارگردانی دیوید یتس و به نویسندگی استیو کلاوس می باشد. بازیگران شامل: دانیل رادکلیف در نقش هری پاتر، روپرت گرینت در نقش ران ویزلی و اما واتسون در نقش هرمیون گرنجر هستند.

 

نکات فیلم

هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شد. به گفته منتقدان متاکریتیک و روتن تومیتوز، این فیلم در میان ده فیلم برتر سال 2011 قرار گرفته است. این فیلم با فروش بیش از 1.3 میلیارد دلار، هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است. این فیلم همچنین پرفروش ترین فیلم سال 2011 بود. هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت 2 یکی از 250 فیلم برتر تاریخ سینما از نظر کاربران IMDB است.

 

 

 

فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 2011 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها