کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم هشت کوه 2022 The Eight Mountains-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی هشت کوه

خلاصه داستان

فیلم سینمایی هشت کوه 2022 The Eight Mountains، یک سفر حماسی دوستی و خودیابی است که در کوه‌های آلپ ایتالیایی اتفاق می‌افتد، بیش از چهار دهه رابطه عمیق و پیچیده بین پیترو و برونو را دنبال می‌کند...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم هشت کوه 2022 The Eight Mountains

فیلم هشت کوه 2022 The Eight Mountains، یک فیلم درام ایتالیایی، بلژیکی و فرانسوی به کارگردانی فلیکس ون گرونینگن و شارلوت واندرمیرش می باشد. فیلمنامه این فیلم نیز توسط فلیکس ون گرونینگن و شارلوت واندرمرش و … بر اساس رمانی به همین نام نوشته پائولو کوگنتی نوشته شده است. بازیگرانی چون لوکا مارینلی، لوپو باربیرو، آندره آ پالما، الساندرو بورگی، کریستیانو ساسلا، فرانچسکو پالومبلی، فیلیپو تیمی، النا لیتی، الیزابت ماتزولو و… در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم هشت کوه 2022 The Eight Mountains برای اولین بار در 18 می 2022 در جشنواره فیلم کن فرانسه به نمایش درآمد. فیلم هشت کوه پس از اکران با بازخوردهای مثبت بسیاری از منتقدان و استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد، به طوری که برای خط داستانی، بازی خوب بازیگران، موسیقی متن، فیلمنامه اقتباسی، نحوه فیلمبرداری، خلق فضاسازی، نحوه کارگردانی، شخصیت پردازی و طراحی صحنه. و همچنین سکانس های احساسی مورد تمجید قرار گرفت.

هشت کوه پس از شرکت در جشنواره های بین المللی متعدد برنده 3 جایزه از جمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری شد و نامزد دریافت 6 جایزه دیگر از جمله نخل طلای کن بهترین کارگردانی و نامزدی بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلم.

 

 

 

فیلم هشت کوه 2022 The Eight Mountains همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Eight Mountains 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها