کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمه ویچر: کابوس گرگ The Witcher: Nightmare of the Wolf 2021-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمه ویچر : کابوس گرگ

خلاصه داستان

در انیمه ویچر: کابوس گرگ The Witcher: Nightmare of the Wolf 2021، وزمیر که از فقر فرار می‌کند تا تبدیل به یک جادوگر شود هیولاها را برای سکه و افتخار می‌کشد اما زمانی که تهدید جدیدی برمی‌خیزد باید با شیاطین گذشته‌ اش روبرو شود و...

درباره فیلم

Spread the love



انیمه ویچر: کابوس گرگ The Witcher: Nightmare of the Wolf 2021

انیمه ویچر: کابوس گرگ The Witcher: Nightmare of the Wolf 2021، یک انیمه در ژانر اکشن ماجراجویی و انیمیشن به کارگردانی کوانگ ایل هان است. فیلمنامه این انیمه را بو دیمایو بر اساس ویچر اثری از آندری ساپکوفسکی به رشته تحریر درآورده است. لورن اشمیت هیسریچ  تهیه کننده این انیمه می باشد. هنرمندانی نظیر تئو جیمز، مری مک دانل، لارا پولور، گراهام مک تاویش، تام کانتون و… ار صداپیشگان شخصیت های این انیمه هستند.

 

نکات انیمه

انیمه ویچر: کابوس گرگ، توسط جون هی کیم تدوین و ویرایش شده است. موسیقی متن این انیمه نیز اثری از برایان دولیویرا می باشد.

 

انیمه ویچر: کابوس گرگ The Witcher: Nightmare of the Wolf 2021 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Witcher: Nightmare of the Wolf 2021 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها