کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم پدیده ها 2023 Phenomena-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی پدیده ها

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی پدیده ها 2023 Phenomena، سه زن میانسال که رویدادهای ماوراء الطبیعه را بررسی می کنند، زمانی که رهبرشان پدر پیلون ناپدید می شود، مورد آزمایش قرار می گیرند ولی ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم پدیده ها 2023 Phenomena

فیلم پدیده ها 2023 Phenomena، یک فیلم ترسناک، معمایی و هیجان انگیز اسپانیایی به کارگردانی کارلوس ترون می باشد. فیلمنامه این فیلم به طور مشترک توسط مارتا بوچاکا و فرناندو ناوارو نوشته شده است. بازیگرانی مانند بلن روئدا، گراسیا اولایو، تونی آکوستا، امیلیو گوتیرز، کابا میرن، ایبارگورن، ایوان ماساگ، اسکار اورتونیو، آنتونیو پاگودو، لورنا لوپز و دیگران در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم پدیده ها 2023 Phenomena، برای اولین بار در تاریخ 14 آوریل 2023 توسط سرویس پخش NETFLIX در آمریکا و سایر کشورها به طور همزمان به صورت آنلاین منتشر شدند. فیلم Phenomena به تهیه کنندگی خوزه لوئیس خیمنز و تدوین آلبرتو دی تورو و فیلمبرداری آنجل آموروس ساخته شده است. فیلم پس از اکران توانست بازخوردهای مثبت بسیاری را از سوی مخاطبان خود در سطح جهانی دریافت کند.

 

 

 

فیلم پدیده ها 2023 Phenomena همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Phenomena 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها