کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم پیشتازان فضا به سوی تاریکی Star Trek Into Darkness 2013-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی پیشتازان فضا به سوی تاریکی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی پیشتازان فضا به سوی تاریکی Star Trek Into Darkness 2013، در سال 2259 روایت شده و در مورد کاپیتان کرک و خدمه فضاپیمای یو اس‌اس اینترپرایز است که پس از بازگشت به خانه متوجه می شوند نیرویی وحشتناک از درون سازمان، موقعیت آ‌ن‌ ها را تهدید کرده و جهان را در وضعیتی بحرانی قرار داده است. اکنون کاپیتان کرک جهت تعقیب این شخص و پیدا کردن سلاح مخرب وی گروهی را تشکیل داده و به سمت یک منطقه جنگی هدایت می کند تا اینکه…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم پیشتازان فضا به سوی تاریکی Star Trek Into Darkness 2013

فیلم پیشتازان فضا به سوی تاریکی Star Trek Into Darkness 2013، یک فیلم اکشن ماجراجویی و علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی جی جی آبرامز است. فیلمنامه توسط روبرتو اورسی، الکس کورتزمن و دیمون لیندلوف نوشته شده است. تهیه کنندگی فیلم را جی جی آبرامز به همراه برایان بورک و… برعهده داشته اند. این فیلم دوازدهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های ستاره‌ها و ادامه ای برای فیلم ستاره‌ها سال ۲۰۰۹ است. هنرمندانی نظیر کریس پاین،ربندیکت کامبربچ، زاخاری کوئینتو، جان چو، سایمون پگ، لئونارد نیموی و… در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم پیشتازان فضا به سوی تاریکی Star Trek Into Darkness 2013، پس از حضور در جشنواره‌‌ های بین المللی متعدد موفق شد برنده 7 جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم باکس آفیس شده و نامزد دریافت 59 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ ها میتوان به نامزدی یک جایزه اسکار برای بهترین جلوه‌های ویژه، 5 جایزه ساترن و 2 جایزه بفتا اشاره کرد.

جالب است بدانید این فیلم پس از اکران به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و نظرات مثبت فراوانی نیز از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت نمود. فیلم با بودجه ی 185 میلیون دلار به فروش جهانی 467 میلیون دلار دست یافت. تدوین و ویرایش فیلم را مری جو مارکی و مریان براندون به انجام رسانیده اند. موسیقی متن این فیلم نیز اثری از مایکل جیاکینو می باشد.

 

فیلم پیشتازان فضا به سوی تاریکی Star Trek Into Darkness 2013 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Star Trek Into Darkness 2013 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها