کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم چشم Oculus 2013-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی چشم

خلاصه داستان

فیلم سینمایی چشم Oculus 2013، در مورد زنی می باشد که در تلاش است تا برادرش که به جرم قتل پدر و مادرشان محکوم شده است را با اثبات اینکه جرم او به دلایل مافوق طبیعی می باشد تبرئه کند که... 

درباره فیلم

Spread the love



فیلم چشم Oculus 2013

فیلم چشم Oculus 2013، یک فیلم ترسناک معمایی و هیجان انگیز آمریکایی به کارگردانی مایک فلانگان است. فیلمنامه توسط مایک فلانگان و جف هاوارد بر اساس فیلم کوتاه Oculus: Chapter 3-The Man with the Plan اثر کارگردان به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی فیلم را ترور میسی و مارک دی ایوانز برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر کارن گیلان، برنتون توایتس، کیتی ساکهوف، روری کاکرین، انلایز باسو و.. در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم چشم، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. این فیلم با یک بودجه ی ساخت 5 میلیون دلاری به درآمد جهانی 44 میلیون دلاری رسید و در باکس آفیس موفقیتی به دنبال داشت. تدوین و ویرایش فیلم توسط مایک فلانگان (کارگردان فیلم) انجام شده است. موسیقی متن فیلم چشم اثری از برادران نیوتن می باشد.

 

فیلم چشم Oculus 2013 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Oculus 2013 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها