کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم چه ربطی به عشق دارد 2022 ؟What's Love Got to Do with It-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی چه ربطی به عشق دارد؟
episode
زبان اصلی (زیر نویس فارسی)
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی چه ربطی به عشق دارد 2022 ؟What's Love Got to Do with It، در مورد فیلمسازی به نام زویی (با بازی لیلی جیمز) است که تصمیم می‌گیرد مستندی از ازدواج همسایه و دوست دوران کودکی خود کاظم (با بازی شازاد لطیف)، که توسط پدر و مادرش در پاکستان ترتیب داده شده است، تهیه کند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم چه ربطی به عشق دارد 2022 ؟What’s Love Got to Do with It

فیلم چه ربطی به عشق دارد 2022 ؟What’s Love Got to Do with It، یک درام، عاشقانه و کمدی بریتانیایی به کارگردانی شخار کاپور می باشد. جمیما خان نیز فیلمنامه این فیلم را نوشته است. بازیگرانی چون لیلی جیمز، شازاد لطیف، سجل علی، میم شیخ، ایمان بهجلاوا، اما تامپسون، پاکیزا بیگ، جف میرزا، شبانه اعظمی، الکساندر اوون، بن اشدن و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم چه ربطی به عشق دارد 2022 ؟What’s Love Got to Do with It،  برای اولین بار در 10 سپتامبر 2022 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در کانادا به نمایش درآمد. فیلم چه ربطی به عشق داره؟ پس از اکران با بازخوردهای مثبت بسیاری از منتقدان و مخاطبان مواجه شد، به طوری که برای بازی خوب بازیگران به ویژه بازی زیبای لیلی جیمز و شازاد لطیف، نحوه فیلمبرداری، داستان عاشقانه، طراحی لباس، ارزش های تولید ، اتمسفر، سکانس های طنز و همچنین موسیقی متن. مورد ستایش قرار گرفت.

 

 

فیلم چه ربطی به عشق دارد 2022 ؟What’s Love Got to Do with It همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

What's Love Got to Do with It? 2022 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها