کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

یوان گریفید به فیلم Bad Boys 4 پیوست
زمان مطالعه : 1 دقیقه
Spread the love



ستاره‌ی ولزی دنیای سینما و تلویزیون، یوان گریفید، به جدیدترین نسخه از سری ‌فیلم‌های مشهور Bad Boys با نقش‌آفرینی ویل اسمیت پیوسته است.

 

گریفید که پیش‌تر با نقش‌آفرینی در عاشقانه‌ی کلاسیک Titanic (تایتانیک) در نقش هارولد لو به شهرت رسیده بود؛ با حضور در آثاری همانند Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز)، Professor and The Madman (پروفسور و مرد دیوانه) و فیلم بیوگرافی سیاسی .W شناخته می‌شود؛ جدیدترین نامی است که به لیست بازیگران مشهور فیلم Bad Boys 4 (پسران بد ۴) پیوسته است.

او در این فیلم نقش یک سیاستمدار بلند پرواز به نام لاک‌وود را ایفا خواهد کرد. سری فیلم‌های Bad Boys روایتگر داستان یک پلیس قانون شکن به نام مایک لاوری با بازی ویل اسمیت و همکارش مارکوس برنت با بازی مارتین لارنس است. همچنین اریک دین نیز در نقش شخصیت منفی این اثر ظاهر خواهد شد.

سکان کارگردانی این اثر نیز تحت هدایت کارگردانان فیلم Bad Boys for Life (پسران بد تا ابد)، یعنی عادل العربی و بلال فلاح خواهد بود. همچنین فیلمنامه این اثر را نیز کریس برمنر قلم زده است.

فیلم Bad Boys 4 هم‌اکنون در مرحله‌ی تولید قرار دارد.

منبع: گیم فا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها