کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم یک روز مانند یک شیر 2023 One Day as a Lion-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی یک روز مانند یک شیر

خلاصه داستان

فیلم یک روز مانند یک شیر One Day as a Lion 2023، در مورد مردی به نام جکی پاورز (با بازی اسکات کان) است که برای رهایی پسرش از زندان به پول نیاز دارد. حال جکی برای به دست آوردن پول به ناچار تبدیل به یک قاتل آماتور می‌شود اما زمانی که در انجام ماموریت خود شکست می‌خورد، همه چیز تغییر کرده و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم یک روز مانند یک شیر 2023 One Day as a Lion

فیلم یک روز مانند یک شیر 2023 One Day as a Lion، فیلمی اکشن کمدی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی جان سواب می باشد. فیلمنامه این فیلم نیز توسط اسکات کان نوشته شده است. بازیگرانی چون فرانک گریلو، جی.کی. سیمونز، ویرجینیا مدسن، اسکات کان، تارین منینگ، ماریان رندون، جورج کارول، بیلی بلر، بروس دیویس و غیره نقش داشته اند.

 

نکات فیلم

فیلم یک روز مانند یک شیر 2023 One Day as a Lion، اولین بار در 4 آوریل 2023 توسط Lionsgate در سینماهای ایالات متحده و کانادا و توسط Universal Pictures International در سینماهای استرالیا، انگلستان و اتریش اکران شد، سپس در سایر کشورها به طور همزمان به صورت آنلاین منتشر شدند. فیلمبرداری توسط ویل استون ساخته شد.

 

 

فیلم سینمایی یک روز مانند یک شیر 2023 One Day as a Lion همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

One Day as a Lion 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها