کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن اژدهایان نه قلمرو Dragons: The Nine Realms 2021 - دنیای فیلم سریال هماهنگ
0
اژدهایان: نه قلمرو
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6

خلاصه داستان

انیمیشن اژدهایان: نه قلمرو، نزدیک به 1300 سال پس از رویدادهای انیمیشن (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) در دنیایی مدرن که اژدها تنها یک افسانه است، روایت می‌شود. اما زمانی که وقوع یک حادثه خطرناک در سطح زمین، باعث ایجاد شدن شکافی عمیق و بزرگ می‌شود، دانشمندان از سراسر جهان در یک مرکز تحقیقاتی جدید دور هم جمع می‌شوند تا این پدیده مرموز را مورد مطالعه قرار دهند. در این میان گروهی از بچه‌ها، جایی که اژدهایان پنهان شده‌اند را کشف کرده و …

درباره فیلم

Spread the love



 

 

انیمیشن اژدهایان نه قلمرو Dragons: The Nine Realms 2021

انیمیشن اژدهایان نه قلمرو، یک سری انیمیشن در ژانر اکشن و ماجراجویی می باشد به کارگردانی هنری گیلروی. تهیه‌کنندگان این سریال شامل هنری گیلروی، بث اسلیون، جان تلگن و چاک آستن می‌شوند. در نسخه اصلی این انیمیشن، صداپیشگانی مانند جولیا استایلز، ایمی گارسیا، لورن تام، دارسی کاردن، جاستینا ماچادو، مارکوس اسکریبنر، کستون جان، اشلی لیائو، و جرمی شادا به جای کاراکترهای انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند.

این سریال به عنوان یک اسپین آف از انیمیشن معروف (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) در نظر گرفته می‌شود، و داستان آن ۱۳۰۰ سال پس از رویدادهای انیمیشن اصلی روایت می‌شود.

 

 

انیمیشن اژدهایان نه قلمرو Dragons: The Nine Realms 2021 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Dragons: The Nine Realms 2021 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها