کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

احد رضا میر

 

احد رضا میر Ahad Raza Mir (متولد 29 سپتامبر 1993) یک بازیگر و تهیه کننده پاکستانی کانادایی می باشد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کالگری، حرفهٔ بازیگری خود را شروع کرد. وی برندهٔ چندین جایزه از جمله سه جایزهٔ Hum و یک جایزهٔ Lux Style است.

 

میر با یک نقش کوچک در سریال تلویزیونی سمی ۲۰۱۷ بر روی صحنه رفت و با درام عاشقانه یقین کا سفر شناخته شد. که این برای او نقطهٔ عطفی بود و باعث شناخته شدن او و دریافت جایزهٔ Lux Style برای بهترین بازیگر شد. او در مجموعهٔ ایحاد وفا که بر اساس ISPR در سال 2019 ساخته شد بازی کرد که با موفقیتی مواجه شد و میر برای جایزهٔ بهترین بازیگران منتقدان در جوایز 20 امین مراسم Lux Style نامزد شد.

 

از دیگر آثار با نقش آفرینی وی می توان به سریال رزیدنت اویل Resident Evil 2022، فیلم IJ Inspector Jamshed 2024، سریال World on Fire 2023، فیلم پرواز های جونون Parwaaz Hai Junoon 2018، سریال عهد وفا Ehd-e-Wafa 2019، سریال آنگان Aangan 2018 و… اشاره کرد.

 

list