کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

پارک هه ایل

 

پارک هه ایل Park Hae-il ( زادهٔ 26 ژانویه 1977) یک بازیگر اهل کره جنوبی است. او کار بازیگری خود را در تئاتر آغاز کرد اما خیلی زود در سال 2003 با بوی عشق و خاطرات قتل مورد توجه صنعت سینما قرار گرفت.

 

پارک برای بازی در فیلم جنگ تیرها و فیلم تصمیم جدایی 2022 Decision to Leave چندین جایزه بهترین بازیگر مرد از جمله جوایز فیلم اژدهای آبی و جوایز بل بزرگ را دریافت کرد. او از دوران کودکی شروع به حضور در تولیدات تئاتر کرد. وی در سال 2000 جایزه بهترین بازیگر مرد جدید در بخش تئاتر جوایز هنری Baeksang را برای بازی در نمایشنامه Cheongchun-yechan دریافت کرد.

 

اولین فیلم او در نقش کوچکی از برادران وایکیکی ییم سون رای بود اما در فیلم دومش حسادت اسم وسط من است تاثیر زیادی بر جای گذاشت. از دیگر آثار با نقش آفرینی وی می توان به فیلم Hansan: Rising Dragon 2022، فیلم نامه های پادشاه The King’s Letters 2019، فیلم Good Day 2018، فیلم قلعه The Fortress 2017، فیلم Pil-leum-si-dae-sa-rang 2015 و… اشاره کرد.

 

list