کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

اولین تریلر فیلم Goodrich روز جمعه 16 آگوست منتشر شد
زمان مطالعه : 1 دقیقه
Spread the love



Goodrich

 

اولین تریلر فیلم Goodrich روز جمعه منتشر شد و در اون، مایکل کیتون و میلا کونیس به عنوان پدر و دختری که از هم دور بودن، دوباره با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

 

کیتون نقش اندی گودریچ Goodrich رو بازی می‌کنه؛ کسی که زندگی‌اش زمانی به هم می‌ریزه که همسرش و مادر دوقلوهای ۹ ساله‌شون به یه برنامه ۹۰ روزه ترک اعتیاد می‌ره و اون رو با بچه‌های کوچیکش تنها می‌ذاره. اندی که مجبور می‌شه با چالش‌های والدگری مدرن دست و پنجه نرم کنه، به دختر بزرگ‌ترش از ازدواج اولش، گریس (با بازی کونیس) که خودش بارداره، روی میاره. در نهایت، اندی تبدیل به پدری می‌شه که گریس هیچ‌وقت نداشته.

 

تو تریلر، گریس به خواهر و برادرهای کوچیکش توضیح می‌ده: «من ۲۷ سال از شما بزرگترم، که این برای خواهر و برادرها خیلی عجیبه… البته شاید توی لس‌آنجلس طبیعی باشه.»

 

کونیس و کیتون در یه گفتگوی زوم درباره فیلم حرف زدن، در حالی که کونیس به پدرش یاد می‌ده که چطور تریلر رو توی شبکه‌های اجتماعی‌ش پست کنه. کیتون هم تو استوری اینستاگرامش با تریلر نوشت: «راستی اینو خودم پست کردم.»

 

 

 

اختصاصی از رسانه همآهنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها