کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم جاده اورگان 2023 Organ Trail-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی جاده اورگان

خلاصه داستان

داستان در مونتانا در طول دهه 1870 میلادی روایت شده است. دختری جوان به نام ابیگیل آرچر، به تنهایی برای پس گرفتن تنها دارایی خود در این دنیا یعنی اسب خانوادگی‌شان، با گروهی از راهزنان خطرناک مبارزه می‌کند و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم جاده اورگان 2023 Organ Trail

فیلم جاده اورگان Organ Trail، یک فیلم در ژانر درام، ترسناک و دلهره آور می باشد. این فیلم محصول کشور آمریکا و به کارگردانی مایکل پاتریک جان است. مگ ترنر نیز فیلمنامه فیلم Organ Trail را نوشته است. زوئی د گراند میسون، مددر زیکل، لیزا لوسیرو، لوکاس جان، اولیویا گریس اپلگیت، سم ترامل، نیکلاس لوگان، مایکل ابوت جونیور، الخاندرو آکارا، کول بنت، جسیکا فرانسیس دوکس و توماس لنون در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

فیلم جاده اورگان Organ Trail، اولین بار در 14 آوریل 2023 توسط پارامونت پیکچرز در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شد. پس از انتشار، Oregon Road نقدهای مثبت بسیاری از منتقدان و مخاطبان دریافت کرد و به دلیل خط داستانی، سکانس های اکشن، موسیقی متن، طراحی صحنه و لباس، بازی خوب، تدوین و تولید، جنبه های فنی، کارگردانی و طراحی صحنه مورد تحسین قرار گرفت.

 

 

فیلم جاده اورگان Organ Trail همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Organ Trail 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها