کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

خبر و پوستری جدید از فیلم گلادیاتور Gladiator 2
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



خبر و پوستری جدید از فیلم گلادیاتور Gladiator 2

 

پوستر گلادیاتور ۲ Gladiator پل مسکال را به عرصه نبرد در دنباله ریدلی اسکات می‌آورد

 

آماده باشید تا دوباره سرگرم شوید: ریدلی اسکات با گلادیاتور ۲ Gladiator ، دنباله‌ای که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم، به حالت گلادیاتور بازگشته و با بازیگران جدید به روم باستان برمی‌گردد. فیلم جدید او، که به دنبال ناپلئون می‌آید (فیلمی که به دنبال آخرین دوئل و خانه گوچی آمد؛ این مرد همیشه پرکار است)، در پایان سال به پرده سینماها می‌رسد و در حالی که هنوز تریلری ندیده‌ایم (یکی از تریلرها در CinemaCon اوایل ۲۰۲۴ با تشویق زیادی پخش شد)، اکنون اولین پوستر رسمی را داریم – نگاهی اغواکننده به پل مسکال، بازیگر جدید نقش اصلی، در عرصه نبرد. شمشیرها را بالا ببرید، مردم.

 

Gladiator II

 

 

 

دنباله اسکات چندین دهه پس از فیلم قبلی اتفاق می‌افتد (با توجه به پایان فیلم قبلی، تعجبی ندارد که راسل کرو برنگشته است) و حول محور لوسیوس وروس، نوه امپراتور سابق مارکوس اورلیوس، که به بردگی گرفته شده و به دنبال آن است که مانند ماکسیموس به یک گلادیاتور مشهور تبدیل شود، می‌چرخد. همان‌طور که می‌دانیم، او در عرصه نبرد با مارکوس آکاکیوس پدرو پاسکال روبرو خواهد شد. همچنین در این فیلم دنزل واشنگتن، کانی نیلسن، درک جاکوبی، جوزف کوین و فرد هچینگر حضور دارند.

 

شمارش معکوس برای تریلر آغاز شده است. امیدواریم دنباله‌ای باشد که بتواند به اندازه فیلم اصلی محبوب اسکات یا حداقل نمایش محبوب بی‌بی‌سی، گلادیاتورز Gladiator، جذاب باشد. خواهیم دید که این‌طور است یا نه زمانی که این فیلم در ۱۵ نوامبر در سینماهای بریتانیا و یک هفته بعد، در ۲۲ نوامبر، در سینماهای آمریکا اکران شود.

 

این فیلم یعنی  گلادیاتور Gladiator 2 به محض انتشار در رسانه همآهنگ قرار می گیرد شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین و بدون تهیه اشتراک تماشا کنید.

 

 

اختصاصی از رسانه همآهنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها