کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن باب اسفنجی منطقه جزر و مد SpongeBob SquarePants-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن باب اسفنجی منطقه جزر و مد

خلاصه داستان

پدربزرگ پاتریک از یک ماشین زمان برای یافتن راه بازگشت به خانه استفاده می‌کند اما در این میان در ابعاد و زمان‌های مختلف ظاهر می‌شود که…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

 

انیمیشن باب اسفنجی منطقه جزر و مد SpongeBob SquarePants

انیمیشن باب اسفنجی منطقه جزر و مد SpongeBob SquarePants، در ژانر ماجراجویی و کمدی و به کارگردانی شرم کوهن و دیو کانینگهام است. این فیلم محصولی از کشور آمریکا است که در سال 2023 توسط دو شرکت United Plankton Pictures و Nickelodeon Animation Studio تولید شد. فیلمنامه باب اسفنجی نیز توسط اندرو گودمن و آقای لارنس نوشته شده است. بیل فاگرباش، دانا اسنایدر، کری سامر، جیل تالی، تام ویلسون، دی بردلی بیکر، راجر بامپس، تام کنی و کارولین لارنس به صدا پیشگی پرداخته اند.

 

موسیقی متن فیلم توسط استیو بلفر، نیکلاس نیک کار، سیج گایتون، ایگو پلوم و جرمی ویکفیلد ساخته شده است. منطقه جزر و مد شامل داستان هایی است که در دنیای باب اسفنجی شلوار مربعی اتفاق می افتد.

 

انیمیشن باب اسفنجی منطقه جزر و مد 2023 SpongeBob SquarePants Presents the Tidal Zone همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

SpongeBob SquarePants Presents the Tidal Zone 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها