کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن سگ راک ۳ نبرد ریتم Rock Dog 3 Battle the Beat-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن سگ راک ۳: نبرد ریتم

خلاصه داستان

وقتی هنرمندان جوان روی صحنه مسابقه موسیقی اعتراف می کنند که هرگز نام انگوس اسکتروود را نشنیده اند. بودی مجبور می شود به مسابقه ملحق شود تا نام نیک اسطوره راک را زنده کند.

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن سگ راک ۳ نبرد ریتم Rock Dog 3 Battle the Beat

انیمیشن سگ راک ۳ نبرد ریتم Rock Dog 3 Battle the Beat، فیلمی در ژانر ماجراجویی و کمدی است. انیمیشن Rock Dog 3 Battle the Beat به کارگردانی آنتونی بل و محصول کشور آمریکا و چین است. این انیمیشن در سال 2022 توسط سه شرکت Lionsgate، HB Wink Animation و Huayi Brothers Media تولید و منتشر شده است. فیلمنامه نیز توسط راب مویر نوشته شده است. در نسخه اصلی این انیمیشن گراهام همیلتون، اشلی بال، اندرو فرانسیس، کاتلین بار، ادی ایزارد، بتانی براون، نیکول الیور، دورون بل و جیسون سیمپسون به جای شخصیت های اصلی انیمیشن صداپیشگی کرده اند. موسیقی متن آن نیز اثری از ریچارد ایوانز و متیو جرارد است.

 

 

انیمیشن سگ راک ۳ نبرد ریتم 2022 Rock Dog 3 Battle the Beat همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Rock Dog 3: Battle the Beat 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها