کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم جن گیر معتقد 2023 The Exorcist: Believer -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی جن گیر: معتقد
episode
زیرنویس فارسی
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی جن گیر: معتقد The Exorcist: Believer 2023، ویکتور فیلدینگ از زمان مرگ همسرش در 12 سال پیش، دخترشان آنجلا را به تنهایی بزرگ کرده است. اما زمانی که آنجلا و دوستش کاترین در جنگل ناپدید شده و سه روز بعد بدون هیچ خاطره‌ای از اتفاقاتی که برایشان افتاده، بازمی‌گردند، زنجیره‌ای از وقایع اسرارآمیز رخ می‌دهد که ویکتور فیلدینگ را مجبور می‌کند با نیرویی ترسناک و شرور مقابله کند.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم جن گیر معتقد

فیلم جن گیر معتقد 2023 ، یک فیلم ترسناک محصول کشور آمریکا به کارگردانی دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) که توسط سه کمپانی Universal Pictures و Blumhouse Productions و Morgan Creek Entertainment ساخته شده است. این فیلم دنباله ای بر فیلم جن گیر (The Exorcist) محصول سال 1973 می باشد. فیلمنامه اثر را دیوید گوردون گرین، پیتر ساتلر، اسکات تیمز مشترکا نوشته اند. بازیگرانی همچون لافورتون جوزف، لسلی اودوم جونیور، گاستنر لگرم، الن برستین، جنیفر ندلز، آن داود، لیدیا جوت، اولیویا مارکوم، رافائل اسبارج … در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

فیلم جن گیر معتقد 2023 The Exorcist: Believer همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Exorcist: Believer 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها