کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم در زمین مقدس On Sacred Ground 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی در زمین مقدس

خلاصه داستان

براساس داستانی واقعی روایت شده است. در سال 2016 میلادی در طول نزاع جنجالی ساخت خط لوله دسترسی داکوتا که از منطقه حفاظت شده سرخپوستان در داکوتای شمالی عبور می‌کند، یک روزنامه‌نگار به نام دنیل مک‌کینی و یک مدیر اجرایی شرکت نفت به نام الیوت، در دو طرف دعوا قرار می‌گیرند و…

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم در زمین مقدس On Sacred Ground 2023

فیلم آمریکایی در زمین مقدس On Sacred Ground، در ژانر درام به کارگردانی مشترک جاشوا تیکل و ربکا هارل تیکل است. فیلمنامه این فیلم به طور مشترک توسط ویلیام ماپوتر، جاشوا تیکل و ربکا هارل تیکل نوشته شده است. ویلیام ماپوتر، دیوید آرکت، امی اسمارت، فرانسیس فیشر، ماریل همینگوی، آگیل اش شکور، آماندا شاین باس، ایرنه بیدار و آنیتا فارمر برگمن در آن نقش آفرینی کرده اند.

موسیقی متن فیلم توسط رایان مایکل دمری ساخته شده است. پس از اکران، فیلم در سرزمین مقدس با نقدهای مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شد و به دلیل فضاسازی، بازی خوب بازیگران، موسیقی متن، حالات چهره، کارگردانی، فیلمنامه، فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس، داستان واقعی مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم در زمین مقدس On Sacred Ground 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

On Sacred Ground 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها