کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم نمایش Showing Up 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی نمایش

خلاصه داستان

یک مجسمه‌ ساز به نام لیزی (با بازی میشل ویلیامز) برای افتتاح یک نمایشگاه جدید آماده می‌شود اما تشویش و آشفتگی وجود او را فراگرفته است. در این میان او تلاش می‌کند تا میان حرفه خود با زندگی روزمره، خانواده و دوستانش، تعادل ایجاد کند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم نمایش Showing Up 2023

فیلم نمایش Showing Up، فیلمی در ژانر کمدی و درام آمریکایی به کارگردانی کلی ریچارت است که توسط سه شرکت A24، Digital One و Film Science تولید و منتشر شده است. فیلمنامه این فیلم به طور مشترک توسط کلی رایکارت و جاناتان ریموند نوشته شده است. میشل ویلیامز، هونگ چائو، André 3000، جود هیرش، ماریان پلانکت، جان ماگارو، هدر لاولس، آماندا پلامر، لری فسندن و جیمز لوگرو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

 این فیلم پس از اکران با بازخوردهای مثبت زیادی از سوی منتقدان و استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد، به طوری که برای داستان، اجراها به ویژه اجرای جذاب میشل ویلیامز، موسیقی متن، فیلمنامه، نحوه فیلمبرداری، فضاسازی، شخصیت پردازی، مضامین مطرح شده، سکانس های کمدی و همچنین شیوه کارگردانی مورد ستایش قرار گرفت. منتقدان در تمجید از این فیلم، آن را اثری توصیف کرده اند که با ترکیبی طنز از مهربانی و ترش، هرگز در چاله نقد نمی افتد و جامعه افراد خلاق را مورد بررسی قرار می دهد و ساخته دست استادان این رسانه است.

 

 

فیلم نمایش Showing Up 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Showing Up 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها