کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

راهنمای بازیگران و شخصیت‌های Elsbeth 2024 چه کسی چه نقشی را در سریال CBS بازی می‌کند
زمان مطالعه : 5 دقیقه
Spread the love



راهنمای بازیگران و شخصیت‌های Elsbeth 2024 چه کسی چه نقشی را در سریال CBS بازی می‌کند

 

کری پرستون نقش برنده امی خود به عنوان وکیل عجیب و غریب را در اسپین‌آف «همسر خوب» دوباره ایفا می‌کند.

 

elsbeth preston همآهنگ

 

کری پرستون وکیل نامتعارف خود، السبث تسکیونی، را از شیکاگو به نیویورک سیتی در سریال جدید CBS با نام Elsbeth 2024 می‌آورد که اولین قسمت آن پنجشنبه، ۲۹ فوریه، ساعت ۱۰ شب پخش شد. این بازیگر شخصیت السبث را در سریال «همسر خوب» خلق کرد و در اولین اسپین‌آف آن، «مبارزه خوب»، به بازی در این نقش ادامه داد.

 

حالا Elsbeth 2024، که همیشه به جزئیات دقت زیادی داشته است، به عنوان “ناظر بیرونی” به دلیل یک حکم دادگاه برای اصلاحات پلیس، سایه به سایه پلیس نیویورک در تحقیقاتشان حرکت می‌کند. هرچند، همان‌طور که رئیس جدیدش اشاره می‌کند، بیشتر اوقات این پلیس‌ها هستند که او را دنبال می‌کنند.

 

در اینجا راهنمای کامل بازیگران و شخصیت‌های سریال عجیب و غریب «Elsbeth 2024» ارائه شده است.

 

elsbeth cast carrie همآهنگ

 

کری پرستون در نقش السبث تسکیونی

پرستون در سال ۲۰۱۳ به‌خاطر نقش مهمان خود به عنوان السبث در سریال «همسر خوب» برنده جایزه امی شد، نقشی که اکنون به مدت ۱۴ سال ایفا کرده است. او همچنین در سریال‌های «Claws» و «خون حقیقی» نیز همبازی بود. شخصیت رنگارنگ او ممکن است دقیقاً در جمع حل نشود، اما نمی‌توان او را نادیده گرفت، چه از سوی کاپیتان‌های پلیس مشکوک و چه از سوی مجرمان مغروری که فکر می‌کنند او ساده‌لوح است.

 

elsbeth cast wendell همآهنگ

 

وندل پیرس در نقش کاپیتان سی. دبلیو. واگنر

پیرس شاید بیشتر به خاطر نقش خود به عنوان کارآگاه بانک مورلند در سریال تحسین‌شده «The Wire»، که از ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ بازی کرد، شناخته شده باشد. او دوباره در لباس پلیس در سریال Elsbeth 2024 ظاهر می‌شود و شخصیتش، کاپیتان سی. دبلیو. واگنر، موافق وکیل سابق مصمم نیست و حداقل یک بار تهدید کرده که اگر از سر راهش کنار نرود، به او شلیک خواهد کرد.

 

elsbeth همآهنگ

 

کارا پترسون در نقش افسر کایا بلانکه

این بازیگر که در فیلم‌هایی مانند «Straight Outta Compton» و «Rustin» نقش‌آفرینی کرده است، نقش افسر کایا بلانکه را بازی می‌کند که مأمور شده تا به صورت رسمی السبث را زیر نظر بگیرد. با این حال، جای تعجب نیست که او به زودی به عنوان واتسون در کنار شرلوکِ السبث عمل می‌کند.

 

elsbeth danny همآهنگ

 

 

دنی ماستروجیورجیو در نقش کارآگاه اسمالن

این بازیگر که در نقش فرانکی کاربون در «گاتهام» بازی کرده است، همبازی اصلی به عنوان کارآگاه بی‌لبخند اسمالن حضور دارد، که مجبور است اعتراف کند که السبث گاهی بهتر از او در حل جرم‌هاست.

 

fredric همآهنگ

 

فردریک لهنه در نقش سرهنگ دیو نونان

لهنه، که در همه‌چیز از «قتل، او نویس» تا «گمشده» و «ماوراءطبیعی» ظاهر شده است، نقش سرهنگ دیو نونان را بازی می‌کند.

 

elsbeth stephen moyer carrie preston cbs elizabeth fisher

 

استفان مویر در نقش الکس موداریان

 

ستاره «خون حقیقی» و «حیوان جذاب»، به عنوان کارگردان تئاتر الکس موداریان بازی می‌کند که در اپیزود اول سریال یکی از دانش‌آموزانش را به قتل رسانده و آن را به نمایش خودکشی تبدیل کرده است.

 

jesse tyler ferguson elsbeth

 

جسی تایلر فرگوسن در نقش اسکیپ میسون

بازیگر سریال “خانواده مدرن”، در نقش تهیه‌کننده تلویزیون واقعیت مجموعه “بانوان شاداب” بازی می‌کند که به قتل می‌پردازد تا اقدامات خلاف قانون خود را پوشش دهد در قسمتی به نام “شوک واقعیت”.

 

elsbeth jane همآهنگ

 

 

جین کراکوفسکی در نقش جوآن لنوکس

ستاره «30 راک»، به عنوان مشاور املاک جوآن لنوکس در قسمتی با عنوان «شخصیت کلاسیک نیویورک» بازی می‌کند.

 

gloria reuben elsbeth

 

گلوریا روبن در نقش کلودیا پین

ستاره‌ای که در سریال‌های “ER” و “Mr. Robot” حضور داشته است، به عنوان همسر شاد و پرانرژی کاپیتان واگنر با نام کلودیا به انجمن پیوست. او اولین بار در قسمتی با عنوان “عشق را حذف کنید” با السبث آشنا شده و وکیل خنده‌دار را “یک برش از بهشت” اعلام می‌کند.

 

همانطور که روبن به TheWrap گفته است، او این نقش را به خاطر این پذیرفته که همیشه می‌خواسته با بازیگر وندل پیرس کار کند. “من او را دوست دارم چون آشکارا یکی از بزرگان است”، او گفته است. او همچنین طرفدار کری پرستون است. “من فقط او را دوست دارم. نمی‌دانم به چه منبع انرژی متصل است، اما قطعاً به منبع خودش متصل است. او در شخصیت و انرژی خود بسیار بخشنده است و واقعاً خوب و دوست داشتنی است”، روبن اضافه کرده است.

 

retta on elsbeth همآهنگ

 

رتا در نقش مارگو کلارک

ستاره «دختران خوب»، به عنوان یک طراح مشاوره برجسته حضور دارد که به مظنون تبدیل می‌شود زمانی که آسترالیایی خوش‌تیپی که او با یکی از مشتریانش مرتبط کرده بود، به این موضوع افشا شد که فقط یک مردی از نیوجرسی بوده… و او هم‌اکنون ناپدید شده است.

 

elsbeth celentao

 

دنی مک‌کارتی در نقش مامور سلنتانو

مامور سلنتانو کسی است که السبث را به دفتر کاپیتان واگنر فرستاده است و از او خواسته است که گزارش‌های مکرری از یافته‌هایش ارائه دهد. مک‌کارتی پیش‌تر در نقش مامور دانیل هیل در «Prison Break» و ریک در «Somebody Somewhere» حضور داشته است. فیلم‌های او شامل «The Drop»، «The Ballad of Buster Scruggs» و «The Exorcist: Believer» و حال در Elsbeth 2024 است.

 

elsbeth detective edwards همآهنگ

 

میکایلا دایموند در نقش کارآگاه ادواردز

کارآگاه خشن ادواردز، که مسئول تحقیقات قتل در قسمت “An Ear for an Ear” است، اولاً نسبت به السبث و روش‌های او بی‌اعتنا است. او سابقهٔ بازی در “The Gilded Age” و “tick, tick… BOOM!” را دارد. این بازیگر و خوانندهٔ نامزد جایزه تونی در نمایش‌های “Parade”، “The Cher Show” و “Here We Are” و حال در Elsbeth 2024 حضور داشته است.

 

سخن نهایی :

 

شما عزیزان می توانید سریال الزبت رو از رسانه همآهنگ بدون تهیه اشتراک به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

اختصاصی از رسانه همآهنگ

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها