کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

فیلم اکشن ویل اسمیت در سپتامبر 2024 قراردادهای بزرگی را در سراسر جهان منعقد کرد.
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



فیلم اکشن ویل اسمیت در سپتامبر 2024، قراردادهای چند میلیون دلاری را در سراسر جهان منعقد کرد.

 

Will Smith 2 همآهنگ

 

ویل اسمیت، برنده اسکار که به زودی نقش خود را در فرنچایز “پسران بد” تکرار خواهد کرد، نقش یک سرباز سابق نیروهای ویژه را بازی می‌کند که یک گروه نخبگان عدالت‌خواه را رهبری می‌کند که برای ریشه‌کن کردن تجارت مواد مخدر در بوستون تلاش می‌کنند. کارگردانی این فیلم بر عهده استفانو سولیما، سازنده فیلم‌های “بدون پشیمانی”، “سیکاریو: روز سرباز” و “گومورا” خواهد بود؛ حرکتی که به بستن قراردادها کمک کرده است، برخی از این قراردادها در EFM شکل گرفته و بسیاری از آن‌ها در اینجا نهایی شده‌اند.

 

 

قراردادهای بزرگ بین‌المللی شامل Leonine در آلمان و سوئیس؛ SND در فرانسه؛ Leone Film Group در ایتالیا؛ Nordisk Film در اسکاندیناوی؛ Sun Distribution در اسپانیا، آفریقای جنوبی و آمریکای لاتین؛ و Vertical Distribution در یوگسلاوی سابق، لهستان، رومانی، مجارستان، بلغارستان، اسلواکی و جمهوری چک می‌شود. همچنین قراردادهایی با Selim Ramia & Co در خاورمیانه؛ Spentzos در یونان؛ United King در اسرائیل؛ Arna Media در کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (CIS)؛ Garsu Pasaulio Irasai در کشورهای بالتیک؛ ATV در ترکیه؛ Filmbridge در مغولستان؛ Long Shong در تایوان؛ Nos Lusomundo در پرتغال؛ Pasatiempo در هند غربی؛ و Echo Lake برای خطوط هوایی منعقد شده است.

 

 

will smith sugar bandits همآهنگ

 

به گفته عوامل:

 

در یک قرارداد هشت‌رقمی، بزرگ‌ترین تعهد از سوی Amazon Prime Video بود که حقوق نمایش در بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، کانادا و مجموعه‌ای از مناطق کوچکتر را به دست آورد. فیلمبرداری این فیلم – که بودجه‌ای در حدود ۸۰ میلیون دلار دارد – در لوکیشن‌های مونترال و بوستون انجام خواهد شد.

 

استوارت فورد، مدیرعامل AGC Studios که به‌طور کامل هزینه‌های فیلم را تأمین می‌کند، گفت:

 

این فیلم بر اساس فیلمنامه و رمان “Devils In Exile” نوشته چاک هوگان (نویسنده “The Town”) ساخته می‌شود. اسمیت و جان مونه از طریق Westbrook Studios تهیه‌کنندگان این فیلم هستند و رایان شیمازاکی ناظر تولید است؛ استوارت فورد از AGC Studios و ریچارد ابیت (نویسنده “13 Hours”) از 3 Arts Entertainment تهیه‌کنندگان دیگر این پروژه هستند. شریکان تولید سولیما، جینا گاردینی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و لودوویکو پورگاتوری به عنوان همکار تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند.

 

 “Sugar Bandits فیلم اکشن ویل اسمیت یکی از قوی‌ترین پروژه‌های تجاری است که امسال وارد بازار بین‌المللی شده و برای ما تعجب‌آور نیست که پس از خوش‌آمدگویی به استفانو و شریک تولیدش جینا گاردینی تنها در هفته گذشته، اکنون قراردادهای سطح بالایی با توزیع‌کنندگان برجسته در سراسر جهان منعقد کرده‌ایم.”

 

سخن نهایی:

 

هنوز اطلاعات دقیقی از این فیلم گفته نشده و تاریخ اکران و حتی تیزر این فیلم هم اعلام نشده است. شما عزیزان می توانید از دیگر فیلم های ویل اسمت از جمله فیلم پس از زمین 2013 After Earth را در سایت همآهنگ بصورت آنلاین تماشا کنید.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها