کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

لونا بلیس به بازیگران دنیای ژوراسیک 2025 پیوست
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



لونا بلیس به بازیگران دنیای ژوراسیک 2025 پیوست

Luna Blaise همآهنگ

لونا بلیس به بازیگران دنیای ژوراسیک 2025 پیوست. اسکارلت جوهانسون، مانوئل گارسیا-رولفو، ماهرشالا علی، جاناتان بیلی و روپرت فرند نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. گرت ادواردز کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

 

استودیو اخیراً تاریخ اکران این فیلم را ۲ ژوئیه ۲۰۲۵ تعیین کرده و سریعاً برای یافتن کارگردانی برای این پروژه به ادواردز روی آورده است. این فیلم با رویکردی تازه ساخته خواهد شد و انتظار نمی‌رود که بازیگران مجموعه «دنیای ژوراسیک» مانند کریس پرت و برایس دالاس هاوارد و همچنین ستارگان سه‌گانه اصلی شامل جف گلدبلوم، لورا درن و سم نیل در آن حضور داشته باشند. دیوید کپ فیلمنامه جدید را نوشته است.

 

این فیلم توسط استیون اسپیلبرگ از طریق امبلین و فرانک مارشال و پاتریک کرولی از طریق کندی-مارشال تهیه‌کننده اجرایی خواهد بود. سارا اسکات، معاون اجرایی توسعه تولید و جکلین گارل، مدیر اجرایی خلاق توسعه تولید، بر پروژه برای استودیو نظارت خواهند داشت.

 

Jurassic World همآهنگ

 

 

«پارک ژوراسیک» اسپیلبرگ که در ژوئن ۱۹۹۳ منتشر شد، تعریف جدیدی از فیلم‌های پرفروش تابستانی ارائه داد و فرهنگ عامه را برای همیشه تغییر داد. از آن زمان، فرانچایز یونیورسال-امبلین شش فیلم تولید کرده که بیش از ۶ میلیارد دلار در سراسر جهان درآمد داشته‌اند.

 

این فیلم با قدرت ستارگان فراوان همراه است، و طی سال‌ها از فیلم اصلی «پارک ژوراسیک»، این مجموعه به شناساندن بازیگران تازه‌وارد مشهور بوده است. از جمله لونا بلیس، جوزف مازلو در فیلم اول یا نیک رابینسون و تای سیمکینز در «دنیای ژوراسیک»، بازیگران جوان همیشه به اندازه بازیگران معروف برای داستان اهمیت داشته‌اند و به نظر می‌رسد این بار نیز همین‌گونه است. در حالی که به دیگر بازیگران نقش‌ها به طور مستقیم پیشنهاد شد، بلیس در رقابت با تعداد زیادی بازیگر برای این نقش موفق شد که یکی از نقش‌های پرطرفدار برای ستارگان در حال ظهور بود.معاون اجرایی توسعه تولید سارا اسکات و مدیر اجرایی خلاق توسعه تولید جکلین گارل بر این پروژه برای استودیو نظارت خواهند داشت.

 

لونا بلیس به خاطر نقشش به عنوان «اولیو استون» در درام جهانی محبوب «مانیفست» شناخته شده است، جایی که در کنار ملیسا روکسبرو و جاش دالاس در این سریال موفق نتفلیکس برای چهار فصل بازی کرد.

 

اخیراً لونا بلیس در فیلم نوجوانانه «دلتوپیا» به عنوان نقش اصلی «هانا» در کنار مدیسون پتیس و در اقتباس سینمایی رمان جوانان «آریستوتل و دانته اسرار جهان را کشف می‌کنند» دیده شد، که با گروه بازیگری پرستاره‌ای و تهیه‌کنندگی اجرایی لین-مانوئل میراندا و کیرا سجویک همراه بود. از جمله کارهای قبلی لونا بلیس می‌توان به فیلم مستقل ولادیمیر دو فونتنه و نینا لیتی «مموریا» و سریال ABC «تازه از قایق» اشاره کرد. او همچنین در سال ۲۰۱۶ به خاطر کارش در این سریال برنده جایزه هنرمند جوان برای «بازیگر جوان مکرر» شد.

 

شما عزیزان می توانبد قسمت قبلی ( دنیای ژوراسیک Jurassic World Dominion 2022) را از رسانه همآهنگ بدون خرید اشتراک به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

اختصاصی از رسانه همآهنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها