کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

نگاهی به انیمیشن من نفرت انگیز Despicable Me 4
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



ممکن است هفت سال از آخرین فیلم “من نفرت‌انگیز” گذشته باشد، اما “من نفرت‌انگیز Despicable Me 4” برای هر کسی که حتی علاقه‌ای گذرا به این فرنچایز چند میلیارد دلاری دارد، آشنا خواهد بود. این نسخه جدید دارای تمام ویژگی‌های استودیو ایلومینیشن است: جریان پیوسته‌ای از موسیقی پاپ رقصیدنی، پالت چشم‌گیر و شخصیت‌های رنگارنگ با چشمان بزرگ گرد و اشکال زاویه‌دار مشخص.

من نفرت‌انگیز Despicable Me 4

اتفاقات زیادی در آخرین ماجراجویی برای گرو (استیو کارل)، ابرشرور اصلاح شده، در حال وقوع است. تقریباً نیم دوجین طرح داستانی وجود دارد که هیچ‌کدام به طور معناداری به هم پیوند نمی‌خورند. یکی از آنها، که شامل شخصیت جوان و شرورخواه پوپی (جویی کینگ) است، به جایی نمی‌رسد، حتی اگر چند شوخی بصری خنده‌دار را به همراه داشته باشد. نشانه‌هایی از یک داستان جذاب وجود دارد – یکی از خطوط داستانی به نگرانی گرو در مورد نپسندیدن او توسط نوزاد جدیدش اشاره دارد، اما این فرصت برای توسعه پیدا نمی‌کند. این قسمت، بی‌ارتباط‌ترین ورودی در این فرنچایز تاکنون است.

 

Despicable Me 4 همآهنگ

فیلمنامه‌ای که توسط مایک وایت و کن داوریو نوشته شده است، اولویت را به شوخی‌ها می‌دهد تا به داستان.

شخصیت‌های جدید تاثیرگذار نیستند. شخصیت منفی بزرگ و بی‌الهام مکسیم لو مال (ویل فرل) که وسواس ناسالمی نسبت به سوسک‌ها و نفرتی مادام‌العمر از گرو به دلیل حادثه‌ای در نمایش استعدادهای دبیرستانشان دارد. دوست دخترش والنتینا (سوفیا ورگارا) وضع بدتری دارد و فقط برای تظاهر به خستگی وجود دارد. این به ویژه ناراحت‌کننده است زیرا آنها وقت زیادی از شخصیت‌هایی که ما دوست داریم، از جمله مقدار کمی از مینیون‌ها در “من نفرت‌انگیز 4” می‌گیرند.

 

Despicable Me 4 هماهنگ 2

 

 

در مورد مینیون‌ها، تازه‌واردها نویدبخش‌تر هستند، زیرا گروهی از موجودات زرد مورد علاقه همه به ابرقهرمان تبدیل می‌شوند – با نام مگا مینیون‌ها. آنها تقلیدی از ابرقهرمان‌های آشنا مانند The Thing و Elastigirl هستند – یک شوخی حتی لحظه‌ای از “شگفت‌انگیزان 2” را یادآوری می‌کند – اما با پیچشی هوشمندانه ارائه شده‌اند که مقدار زیادی خنده را به همراه دارد.

اگرچه کمبود کلی انسجام وجود دارد، اما در اینجا کمی سرگرمی هم وجود دارد. فیلمنامه‌ای که توسط مایک وایت و کن داوریو نوشته شده است، اولویت را به شوخی‌ها می‌دهد تا به داستان. حتی اگر این ضعیف‌ترین تلاش در این فرنچایز باشد، همچنان چند خنده را به همراه دارد.

 

Despicable Me 4 هماهنگ 3

فیلم فوق‌العاده به نظر می‌رسد، گرو همچنان دوست‌داشتنی است و بینندگان کوچکتر به اندازه کافی درگیر خواهند شد. اما “من نفرت‌انگیز Despicable Me 4” در طرح داستانی بیش از حد پیچیده و کمبود روایت جذاب، متوقف می‌شود.

 

شما عزیزان می توانید این انیمیشن فوق العاده را به محض انتشار از رسانه همآهنگ به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 

اختصاصی از رسانه همآهنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها