کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال ویکو سرانجام 2023 Waco: The Aftermath-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال ویکو : سرانجام
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5

خلاصه داستان

محوطه‌ای متعلق به فرقه مذهبی داودیه که مشکوک به نقض قانون در خصوص اسلحه بودند، از سوی مأمورین فدرال آمریکا و ارتش آمریکا محاصره شد. پس از 51 روز مقاومت و محاصره توسط اف‌بی‌آی و کشته شدن 4 تن و زخمی شدن 20 تن از ماموران توسط افراد مسلح فرقه داویدیان، در روز 19 آوریل سال 1993، در جریان یک آتش‌سوزی، 76 تن از اعضای این فرقه در آتش جان باختند و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال ویکو سرانجام 2023 Waco: The Aftermath

سریال ویکو سرانجام Waco: The Aftermath، سریالی درام، تاریخی و جنایی آمریکایی و به کارگردانی جان اریک داودل است. فیلمنامه این سریال نیز توسط درو داودل، جان اریک داودل و استیسی چبوسکی بر اساس کتاب مکانی به نام واکو: داستان بازمانده اثر دیوید تیبودو و لئون وایتسون نوشته شده است. مایکل شانون، جیووانی ریبیسی، کین جانسون، ابی لی، الکس برو، جان هاگنکر، کالی روچا، مایکل لووی، مایکل کسیدی و ساشیر زاماتا در آن ایفای نقش کرده اند.

 

 

 

سریال Waco: The Aftermath، بر اساس وقایع واقعی سال 1993 ساخته شده است، ابتدا از 16 آوریل تا 14 می 2023 در شبکه Showtime در ایالات متحده پخش شد و سپس توسط سرویس پخش پارامونت + در ایالات متحده و سایر کشورها به طور همزمان به صورت آنلاین منتشر شدند.

 

 

سریال ویکو سرانجام 2023 Waco: The Aftermath همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Waco: The Aftermath 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها