کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

فیلم بیگانه: رومولوس Alien Romulus در سال 2024 غوغا به پا کرد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 

Alien Romulus

 

فیلم بیگانه: رومولوس – Alien Romulus با فروش ۱۰۸ میلیون دلاری در اولین هفته اکرانش غوغا به پا کرد

 

همه جا پر از هیجان بود: آخر هفته‌ی خوبی برای فیلم بیگانه – Alien Romulus در گیشه‌های جهانی رقم خورد. این سری فیلم‌های علمی-تخیلی و ترسناک امسال با بیگانه: رومولوس – Alien Romulus به کارگردانی فده آلوارز، دوباره به صحنه برگشتند؛ اولین فیلم این مجموعه از سال ۲۰۱۷ و بعد از «بیگانه: پیمان» به کارگردانی ریدلی اسکات.

 

این بار، فیلم با یک رویکرد ساده‌تر ساخته شده – مستعمره‌نشین‌های فضایی که با دسته‌های زینومورف‌ها در یک ایستگاه فضایی جهنمی مبارزه می‌کنند، با صحنه‌های دل‌خراش از شکافتن سینه‌ها و ترشح اسید. این سبک باعث شد که تماشاگران زیادی به سینماها بیایند – چرا که «رومولوس» در اولین آخر هفته اکرانش در سراسر جهان ۱۰۸ میلیون دلار فروش داشت. بد نیست برای فیلمی که قرار بود فقط در دیزنی پلاس پخش شود.

 

 

 

در آمریکا، «رومولوس» ۴۱.۵ میلیون دلار از فروش بلیت کسب کرد و در سطح بین‌المللی هم عملکرد خوبی داشت – در سایر نقاط جهان ۶۶.۷ میلیون دلار به دست آورد، که بخش بزرگی از آن مربوط به چین بود (۲۵.۷ میلیون دلار). این فیلم همچنین در گیشه‌های بریتانیا و ایرلند رتبه اول را کسب کرد و در آخر هفته ۳.۷۴ میلیون پوند (یا ۴.۸۴ میلیون دلار) فروش داشت. بودجه فیلم ظاهراً حدود ۸۰ میلیون دلار بوده، پس هنوز راه زیادی برای جبران هزینه‌ها باقی مانده – اما شروع قدرتمندی داشته است. ببینیم آیا «رومولوس» می‌تواند در هفته‌های آینده همچنان تماشاگران را جذب کند یا نه.

 

 

«بیگانه: رومولوس» با بازی کایلی اسپینی، ستاره فیلم «پریسیلا»، به کارگردانی و نویسندگی آلوارز ساخته شده که فیلمنامه را با همکاری رادو سایگوئس نوشته است. و با توجه به اینکه مجموعه فیلم‌های «شکارچی» هم بعد از موفقیت فیلم «طمع» به کارگردانی دن ترختنبرگ در سال ۲۰۲۲ حال و روز خوبی دارند (آن یکی مستقیم در دیزنی پلاس پخش شد، پس آماری از گیشه وجود ندارد)، به نظر می‌رسد که موجودات کابوس‌وار فضایی سینما هنوز هم زنده و پرقدرت هستند. کسی دلش می‌خواهد دوباره «بیگانه علیه شکارچی» رو ببینه؟

 

 

اختصاصی از رسانه همآهنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها