کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

گزارشی از دنیای مارول Marvel درسال 2024
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



گزارشی از دنیای مارول Marvel

گزارشی از دنیای مارول Marvel، اوضاع توی دنیای مارول (MCU) از «بچه‌ها، اوضاع بد به نظر می‌رسه» به «بچه‌های بد» داره تبدیل می‌شه! الان که رابرت داونی جونیور قراره نقش ویکتور وان دوم رو در فیلم‌های Avengers: Doomsday و Secret Wars بازی کنه، و رالف اینسون هم آماده می‌شه که توی The Fantastic Four: First Steps نقش گالاکتوس، خورنده‌ی سیارات رو بازی کنه، و با حضور چندتا شرور دیگه مثل گروه تاندربولتز، سایدوایندر که نقش منفی فیلم Captain America: Brave New World با بازی جانکارلو اسپوزیتو هست، و جادوگر اصلی سریال Agatha All Along که قراره توی آینده‌ی مارول ظاهر بشن، کانگ فاتح دیگه تبدیل به یه خاطره دور شده.

 

حالا، طبق گزارش THR، یه دشمن قدیمی و رباتیک از گذشته‌ی MCU قراره دوباره برگرده. درسته بچه‌ها – اولتران با صداپیشگی جیمز اسپیدر قراره توی سریال اسپین‌آف جدید Vision از WandaVision دوباره برگرده.

 

The Fantastic Four First Steps

 

آخرین بار که دیدیمش توی فیلم Avengers: Age Of Ultron سال ۲۰۱۵ بود که ظاهراً نابود شد. این شخصیت شرور با صدای ترسناک که توسط برنامه دفاعی که توسط تونی استارک ساخته شده بود به وجود اومده بود، همون کسیه که اندروید ویژن رو با بازی پاول بتانی خلق کرد. هنوز دقیق نمی‌دونیم چطور قراره اولتران برگرده، اما اینکه سریال جدید ویژن به کارگردانی تری ماتالاس، سازنده سریال Star Trek: Picard، قراره جستجوی «ویژن سفید» برای پیدا کردن هدفش در دنیای پس از تانوس و واندا رو بررسی کنه، یعنی کلی فرصت برای بازنگری در رابطه‌ی پرتنش بین ویژن و اولتران وجود داره.

 

Avengers Age Of Ultron1

 

طبق گزارش THR، این سریال جدید ویژن به عنوان بخش سوم یه سه‌گانه در نظر گرفته شده که شامل WandaVision و سریال Agatha All Along که به زودی پخش می‌شه هست، اما جزئیات داستان – و خبری درباره احتمال بازگشت الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف/جادوگر اسکارلت (که گفته می‌شه ممکنه اتفاق بیفته) – فعلاً مخفی نگه داشته شده. چیزی که می‌دونیم اینه که فیلم‌برداری این سریال احتمالاً اوایل سال ۲۰۲۵ در لندن شروع می‌شه، پاول بتانی و جیمز اسپیدر هم توش هستن، و سریال یکی از بهترین کارگردان‌های ژانر رو داره که هدایتش کنه. و همین یه دلیل کافیه که آدم به چشم‌انداز مارول Marvel استودیوز احترام بذاره.

 

Agatha All Along

 

 

 

اختصاصی از رسانه همآهنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها