کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

صحنه حذف‌شده ددپول و ولورین Deadpool & Wolverine
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



Deadpool Wolverine Deleted Scene Confirms Gambits MCU Fate

 

صحنه حذف‌شدهٔ ددپول و ولورین سرنوشت گامبیت در دنیای سینمایی مارول رو مشخص کرد

 

بعد از یک دوره سخت برای استودیو مارول، فیلم مشترک شاون لوی، ددپول و ولورین Deadpool & Wolverine، دنیای سینمایی مارول رو دوباره سرحال آورده و توجه زیادی از طرف طرفداران جلب کرده — و تونسته ۱.۲ میلیارد دلار فروش جهانی رو ثبت کنه.

 

اما در حالی که بیش از یک ماه وقت داشتیم (به‌علاوه یک پادکست ویژه اسپویلر) تا به تمام اتفاقات متا، کامئوهای بزرگ و ارجاعات بی‌شمار این فیلم فکر کنیم، یک سؤال بیشتر از همه ذهن ما رو مشغول کرده: چه بلایی سر گامبیت با بازی چنینگ تیتوم اومده؟ حالا، به لطف کلیپی که رایان رینولدز، ستاره فیلم، در ایکس (که قبلاً به اسم توییتر شناخته می‌شد) منتشر کرده، جواب این سؤال رو داریم. در ادامه می‌تونید کلیپ رو ببینید:

 

 

در این کلیپ، رمی لبو با بازی تیتوم رو می‌بینیم که در میدان جنگ خالی پس از یک درگیری، لبخند می‌زنه و به سمت یک دایره درخشان مارول (که در واقع یه بلیط یک طرفه به زمین ۶۱۶ دنیای سینمایی مارول هست) نگاه می‌کنه. و با این که این صحنه *رسماً* حذف‌شده نیست (بینندگان تیزبین می‌تونن فرار گامبیت رو روی صفحهٔ TVA در اوج فیلم ددپول و ولورین Deadpool & Wolverine ببینن)، به اشتراک‌گذاری این کلیپ توسط رینولدز با چنینگ در مرکز توجه خیلی معنی‌دار به نظر می‌رسه.

 

اول اینکه، تأیید قطعی می‌کنه که این نسخه از گامبیت — که قبلاً هم یکی از محبوب‌ترین کامئوهای فیلم بود — هنوز زنده و سر حاله؛ و دوم اینکه، با توجه به این که خود تیتوم قبلاً فاش کرده که دربارهٔ یک حضور دوم به‌عنوان این جهش‌یافتهٔ نیواورلئان با کوین فایگی صحبت کرده، حس می‌کنید این حرکت به موقع در شبکه‌های اجتماعی، نوعی ترفند برای قرار دادن ستاره فیلم Blink Twice در صدر لیست برای ایفای نقش لبو در دنیای سینمایی مارول برای حداقل یک بار دیگه‌ست.

 

 

و هرچند سرنوشت شخصیت‌هایی مثل الکترا با بازی جنیفر گارنر و بلید با بازی وسلی اسنایپس هنوز مشخص نشده، حداقل می‌دونیم که ایکس-۲۳/لورا با بازی دفنی کین — که اخیراً امپایر با او درباره همه چیزهای مربوط به ددپول و ولورین Deadpool & Wolverine صحبت کرده — هم تونسته از درگیری ددپول و ولورین با کاساندرا نوا جان سالم به در ببره.

 

پس آیا ممکنه از الان ولورین جدید و گامبیت دنیای سینمایی مارول رو آماده داشته باشیم؟ فقط زمان می‌تونه بگه. اما بعد از همه اون سال‌ها که به نظر می‌رسید شاید هیچ‌وقت فرصت دیدن ترفندهای کارت‌بازی گامبیت رو روی پرده سینما پیدا نکنیم، قطعاً به نظر می‌رسه چنینگ تیتوم هنوز قصد داره یک دور دیگه به بازی خودش به عنوان Ragin’ Cajun ادامه بده. حدس می‌زنیم چیزی که می‌خوایم بگیم اینه: “به نظر میاد این پسر داره خودش رو ثابت می‌کنه!”

 

 

اختصاصی از رسانه همآهنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها