کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

قرار داد 5 ساله نتفلیکس با Hitoshi One
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



قرار داد 5 ساله نتفیلیکس با Hitoshi One

قرار داد 5 ساله نتفلیکس با Hitoshi One، نتفلیکس با یک قرارداد انحصاری پنج‌ساله با هیتوشی اونه، کارگردان خلاق و موفق ژاپنی، به یک توافق تاریخی دست پیدا کرده. این قرارداد تضمین می‌کنه که تمامی فیلم‌ها و سریال‌های آینده اونه توسط نتفلیکس تولید و پخش بشن. اونه گفت این پیشنهاد درست دو هفته بعد از اکران “Tokyo Swindlers” بهش ارائه شد و از سرعت عمل نتفلیکس شگفت‌زده شد. او در ادامه توضیح داد که پلتفرم‌های استریم جذابیتی دارن که هنوز به اندازه سینما و تلویزیون جا نیفتادن، ولی آینده روشنی دارن.

 

Hitoshi One

 

درباره سریال Tokyo Swindlers

 

سریال “Tokyo Swindlers” داستان گروهی از کلاهبردارهای املاک رو روایت می‌کنه که قصد دارن یه کلاهبرداری 10 میلیارد ینی انجام بدن، بدون اینکه گیر بیفتن. این سریال که از ماه جولای روی نتفلیکس منتشر شد، نه تنها در ژاپن برای 6 هفته متوالی رتبه اول رو داشت، بلکه تونست در چارت جهانی Top 10 (غیرانگلیسی) نتفلیکس هم حضور پیدا کنه.

 

نظر نتفلیکس درباره همکاری با اونه

 

کاتا ساکاموتو، معاون بخش محتوای نتفلیکس در ژاپن، در این باره گفت: “Hitoshi One با روایت داستان پرهیجان و کاراکترهای خاص خودش در ‘Tokyo Swindlers’ خلاقیت بالاش رو به رخ کشید. این سریال تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین آثار نتفلیکس در ژاپن شد و ما با استفاده از دیدگاه منحصربه‌فرد او، قصد داریم داستان‌هایی رو روایت کنیم که تا حالا هیچ‌کس سراغشون نرفته.”

 

کارنامه حرفه‌ای هیتوشی اونه

 

اونه کارگردانی رو از سال 2011 با فیلم «Moteki» شروع کرد که جایزه آکادمی ژاپن رو برای محبوب‌ترین عنوان دریافت کرد. بعداً با «Bakuman» موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردان شد و در جشنواره Galaxy Awards هم با سریال «Elpis: Hope or Disaster» جایزه بزرگ در بخش تلویزیونی رو از آن خودش کرد. از دیگر آثار موفق او می‌شه به «SCOOP!»، «Tornado Girl» و «Sunny: Tsuyoi Kimochi Tsuyoi Ai» اشاره کرد.

 

چرا این قرارداد مهمه؟

 

امضای این قرارداد انحصاری در زمانی اتفاق افتاده که همکاری‌های این‌چنینی با کارگردان‌های بین‌المللی بسیار نادر شده و همین موضوع باعث اهمیت بیشتر همکاری نتفلیکس با Hitoshi One می‌شه. این قرارداد احتمالاً می‌تونه آثار جذاب و متفاوتی رو برای مخاطبان جهانی نتفلیکس به همراه داشته باشه و راه رو برای حضور پررنگ‌تر تولیدات ژاپنی در این پلتفرم باز کنه.

 

 

اختصاصی از رسانه همآهنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها